Vraag

Van Bi naar Lesbie

  • 15 April 2018
  • 7 reacties
  • 372 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik heb nu al een vriendin en ik ben 14 jaar,
Alleen ik merk dat ik steeds minder gevoelens krijg voor jongens.. Ik was eerst bi en nu ben ik lesbie, kan dat? En moet ik hier dan weer opnieuw uit de kast komen? Want ik word niet meer verliefd op een jongen of iets in die richting..
Xxx AGirl1234

7 reacties

Eh...
Nouja, dat je nu niet op jongens valt sluit dat niet uit.
Maak je er in ieder geval niet druk om.
Okee, Thanks voor je reactie! Xx aGirl1234
Badge
hyye,
is normaal maakt niks uit als jij op meisjes valt is dat zo x

xxxjes van mij
Badge
Ik denk dat je niet perse nog een keer uit de kast hoeft te komen want je bent al een keer uit de kast gekomen maar ik denk als je nieuwe mensen ontmoet en dat je dan wel zegt dat je alleen op meisjes valt

Het kan ook zo zijn dat je bi bent maar meer naar meisjes, dat heb ik ook volgensmij

 

Hey,

 

Dat is prima mogelijk, er zijn wel meer mensen die dat hebben en dan nog veeeel erger (Zoals ik, ik schuif echt heel erg met waar ik op val.) Maar weet je, jij bent gewoon jij en je hoeft jezelf echt geen labeltje op te plakken hoor, dat is alleen maar lastig. Als je op meisjes valt is dat zo, als je op jongens en meisjes valt is dat ook best. Alles is goed zolang jij jezelf maar accepteert. Daar heb je echt geen labeltje voor nodig.

 

(Edit: Chips had niet gezien dat dit topic al een jaar oud is, keek bij recentste topics sorryyy)

Bedankt voor de reacties @Beauuutje & @Pindakes 

 

Labelen is idd niet echt nodig, toch heb ik het gevoel dat ik nu echt lesbisch ben. Jongens interessen me niet echt meer qua relatie etc. (sorry boys) 

 

Het is idd alweer een oud topic maar ben nog steeds actief hoor, ik hou me mail in de gaten haha

 

Xxx AGirl1234

Reageer