Val ik op meiden??

• 22 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 573 Bekeken

Hooiii,
Ik ben een meisje van 13 jaar oud en ik ben verliefd op een meisje. Maar ik wil helemaal geen lesbi zijn

8 reacties

Hee,

Dat je verliefd bent op een meisje, is helemaal niet erg!
Misschien ben je zelfs wel bi, dan val je op jongens en op meisjes.
Ben je ooit verliefd geweest op een jongen?

You can do it.
Als je een keer verliefd bent op een meisje betekent dat nog niet gelijk dat je lesbi´s bent, Je voelt het wanneer je lesbi´s bent je voelt je dan gwn meer aangetrokken naar meisjes.
Er is niets mis mee als je echt lesbi´s bent.
Hoi anoniempje,

Je kunt ook bi zijn,
Maar in het begin zal het sowieso wat vreemd voelen en wil je het niet, maar accepteer het alsjeblieft!
Met jongens omgaan en seks hebben, terwijl je er geen plezier van hebt, is nog vervelender dan gepest worden door een groep onwetende. Er zijn genoeg meisjes in Nederland en op de wereld die ook op vrouwen vallen, dus maak je daar geen zorgen!
Blijf gewoon jezelf, dat je op meisjes valt, verandert jou niet.
Je hoeft het trouwens niet direct te vertellen aan iedereen, bewaar het nog even of vertel het alleen aan iemand die je echt vertrouwt.
Het komt goed!
Floor
Ik zie totaal geen probleem met verliefd zijn op meiden/lesbisch (of bi) zijn
Lieve Anoniempje,

Ik ben zelf ook bi en ik kan je vertellen, ik zou het niet anders willen. Alle mensen om mij heen accepteren me, en toen ik hand en hand liep met mijn vriendin waren de reacties (als we reacties kregen), altijd goed. En tuurlijk wordt er wel achter je rug om gepraat. Maar heb ik nooit moeilijk over gedaan of gemerkt. Meisjes zijn ook vaak gevoeliger en anders dan jongens. Het is geen schande! Ik ben er juist blij mee 🙂 Maak je geen zorgen, het komt goed

xx Fem
Hoi!

Verliefd worden overkomt je, je kunt er niet echt voor kiezen of je op jongens of op meisjes valt. Verliefd zijn is een fijn gevoel (is toch wat me verteld wordt, ben het zelf nog nooit geweest), dus probeer van je verliefdheid te genieten. Ik weet niet waarom je niet op meisjes wilt vallen, misschien omdat je bang bent dat mensen moeilijk gaan doen? lesbisch of homo zijn is iets van alle tijden, alleen kwamen mensen er niet voor uit. Doe het op een moderne manier en laat je verliefdheid toe. : )

Ik wens je nog een mooi liefdesleven toe : )
Groetjes
x
Hey, ik heb toen ik 13 was echt precies hetzelfde gehad. Ik was verliefd op een meisje en ik wou het niet. Ik probeerde er er uit alle macht niet aan te denken en t maar gewoon te vergeten, maar geloof me daar wordt het niet beter op. Toen het voor de derde keer gebeurde heb ik het maar gewoon over me heen laten komen en van de verliefdheid genoten. Ik dacht toen dat ik nooit meer een jongen leuk zou gaan vinden, maar ik heb nu een heel lief vriendje dus alles kan nog :)
Het beste is om het over je heen te laten komen en er is echt niks mis met lesbisch of bi zijn geloof me!
Dat je 1 keer verliefd wordt op een meisje betekend nog niet gelijk dat je lesbisch bent, en als dat wel so is so what jij bent jij. Je moet je zlef dan accepteren.

Reageer