Vakantie seks


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu op vakantie en heb een vraag zou het een goed idee zijn om hier op vakantie te experimenteren aangezien je de mensen waarschijnlijk toch niet meer gaat spreken na de vakantie

Trouwens bi

11 reacties

Als je er behoefte aan hebt om te doen, ga ervoor zou ik zeggen
Hi Janss,

als je een leuke jongen of meisje tegen komt die hetzelfde wil, zou het best kunnen.

Zelf heb ik het wel met andere jongens gedaan. Meestal alleen aftrekken en pijpen en kussen en tongen natuurlijk :8

Je moet wel even rekening houden met hoe de regels zijn voor seks, want in sommige landen is seks tussen jongens nog strafbaar en dan kunnen er vervelende dingen gebeuren als je betrapt wordt of aangegeven wordt door iemand die een vermoeden heeft en dat tegen de politie gaat zeggen.

Ook moet je altijd rekening houden met ouders die je kunnen betrappen of een vermoeden kunnen hebben als je bijvoorbeeld samen met een andere jongen onder de douche gaat en dat ze zien dat jullie samen uit één hokje komen op de camping.

Twin en ik kregen wel eens van die opmerkingen toen we samen met een andere jongen uit het hokje kwamen en toen was er niet eens altijd wat gebeurd qua seks, maar ja, mensen trekken graag en te snel conclusies.

Als je seks hebt, sws met een meisje (kans op zwangerschap en SOA), maar eigenlijk ook als je gaat neuken met een jongen (kans op SOA), dan zou ik het wel veilig doen, dus zorg voor condooms.

Elkaar aftrekken kan nog wel zonder, maar bij pijpen is er al een risico voor SOA overdracht. Zeker als die andere jongen of meisje ook wel vaker seks heeft met onbekenden, want dan is de kans op een SOA namelijk ook groter.

Oh ja, je mag dan misschien na een paar weken weer naar huis gaan, maar een paar weken of dagen kunnen lang duren als één van beiden spijt krijgt van de seks en jullie elkaar dan nog tegen komen.

Nou ja, geniet van je vakantie, doe geen dingen die ik ook niet zou doen :)

Misschien doe je beter ook niet alle dingen die ik wel zou doen of al gedaan heb 😛.

Denk gewoon ff goed na met je verstand en niet alleen met je piemel, voordat je seks hebt.

Fijne vakantie en als je nog vragen hebt of een update wilt geven. Dat vind ik altijd leuk.

Groetjes,
M&M's
Nou, ja kijk ik wil niet echt voor seks gaan maar wil eigenlijk liever experimenteren met aftrekken en pijpen..
Hi Janss,

Aftrekken en pijpen is sws lekker met een leuke jongen.

Ik deed het soms in de wc. Dan gaat eentje op de wc pot staan en kan die ander makkelijk bij zijn piemel om hem in je mond te stoppen. Of in een hokje met een wastafel, dan kan eentje op de wastafel zitten (meestal is dat toch zo’n hele stevige plank war die in zit) en dan kan die ander hem makkelijk pijpen.

Nog liever doe ik het onder de douche. Dan kun je elkaars piemel voor het pijpen nog even wassen, want sommige jongens zijn niet zo hygiënisch. Ff goed die piemel schoonmaken onder het randje van hun eikel.

Het is niet dat ze allemaal een SOA hebben, zeker niet als die jongens het ook nog nooit hebben gedaan, maar van die pluisjes van hun onderbroek of van dat witte smegma of plassmaak in je mond vind ik een beetje een afknapper.

Voordeel van wc, wastafel en douche is dat je er ook licht hebt en je die ander zijn lekkere piemel en lichaam kunt zien. Dan kun je ook zien waar je aan trekt of aan likt en je ziet ook het sperma eruit komen. Ik vind dat altijd wel geil :S

We deden het ook wel ’s avonds in donker op het strand op een rustig plekje of we gingen met die jongen in zijn tent ’s nachts. Dan sneakten we uit onze tent en kropen bij hem in bed en dan seksen.

Als je dat om één uur ’s nacht doet dan kun je rustig een paar uurtjes je gang gaan. We bleven ook wel eens slapen, maar dan moet je je wekker op iets van 7 uur zetten, want dan heb je nog tijd om weer naar je eigen tent te gaan, zonder dat het iemand opvalt :D

‘s Nachts met elkaar onder de douche op een vakantiepark is ook geil of op een rustig plekje samen aftrekken ergens buiten. Kijk wel uit waar, want ik had een keertje seks ergens in een brandgang en toen kwam er een andere jongen aan gefietst. Dus snel die piemel weer in mijn broek en toen gingen we net doen of we alleen aan het kussen waren. Toen zei die jongen nog wel iets als “is het lekker” en fietste gelukkig door, maar ja, was wel even spannend.

Aftrekken is easy als je allebei (alleen) een joggingbroek aan hebt. Je kunt er makkelijk in met je hand en je broek kan makkelijk ff naar beneden of uit en is zo weer aan getrokken 🆒

Ik laat meestal sws één voet in mijn jogging of onderbroek zitten. Dan is het makkelijker om hem weer aan te trekken als er iemand aan komt. Meestal doe ik geen onderbroek aan, maar iets makkelijks als alleen een sportbroekje of jogging als ik weet dat ik seks ga hebben op vakantie :$

Een grote badhanddoek is ook wel handig. Dan hoef je verder eigenlijk niks aan en kun je die handdoek gwn af doen en er op gaan liggen. Ook wel handig om geen last te krijgen van het gras dat kriebelt en om te voorkomen je allemaal zandkorreltjes krijgt waar je ze niet wilt hebben.

Als je bloot in het zand op het strand ligt plakken die korreltjes zand aan het geil op je piemel en heb je er dus ook last van met pijpen. Een piemel in je mond is wel lekker, maar zand in je mond niet echt :P

Ik ben er zelf achter gekomen en daarom die handdoek tip.

Als je jongens pijpt die het nog nooit hebben gedaan is de kans op een SOA normaal gesproken zo goed als nul, maar je moet een onbekende dan wel op zijn woord geloven, dus ja, denk ff goed na over wat je doet.

Veel plezier :)

Slaap je in een eigen tentje of zit je in een appartement ofzo?

Groetjes,
M&M’s
Hey Janss,

Als de ander er ook voor open staat. Waarom niet? Je kunt dan gewoon experimenteren met pijpen, aftrekken enz... Zorg wel dat je weet wat er in het land mag en wat er Niet mag. Dan kan je niet tegen problemen aan botsen.

Heel veel plezier en succes,
Laat maar weten hoe het is gegaan. Ben wel benieuwd!

@M&M's

Ik hou echt van jou reacties ?
Zo lang en krachtig, niet saai.
Super leerzaam je helpt iedereen echt heel goed! Je kan wel boeken gaan schrijven!

xx Dikkekuslisax
@Dikkekuslisax,

Haha, lief van je :)

Twin en ik zijn al heel wat dingen "overkomen" en we doen zelf ook regelmatig “domme” dingen en soms leren we daar wat van. Dus ja, die tips probeer ik dan maar op te schrijven en dan hopen we dat anderen er ook iets aan hebben.

Wij leren ook dingen van anderen hier op het forum.

Das wel mooi toch? En nu gaan we weer naar het strand en zonnen en zwemmen 🆒

Aan iedereen onze vakantiegroetjes en we hopen dat jullie het minstens net zo leuk hebben als ons :D

Groetjes,
M&M’s
Ik denk dat het niet meer veel gaat worden.. weet sowieso niet echt een openingszin om het uiteindelijk te zeggen en er zijn weinig Nederlanders hier..
Hi Janss,

met gebarentaal en een leuke glimlach kun je ook een heel eind komen :P
Dus hoeft het niet per se een Nederlandse jongen te zijn :D

Sws nog veel plezier daar en geniet van je vakantie en de leuke jongens (en meisjes) die je daar ziet.
Soms gebeuren er dingen die je niet verwacht had, dus laat je vakantie er niet door verpesten.

Het versieren van een jongen moet ook niet het doel van je vakantie zijn. Op de eerste plaats moet je genieten van het weer, je familie en de omgeving enzo en daarnaast kom je misschien nog een leuke jongen tegen.

Ga gwn vrienden maken en met ze zwemmen, badmintonnen, hardlopen en voetballen enzo. Na het zwemmen of voetballen en sporten kun je gaan douchen en misschien wil er wel iemand met je mee onder de douche. Veel jongens zijn nieuwsgierig naar andere jongens. Je kunt dan je kleren uit doen onder de douche en kijken of die andere jongen dat ook doet, maar ja, je kunt niemand dwingen. Soms heb je geluk en soms niet :)

Succes.

Groetjes,
M&M's
Badge +5
Experimenteren is leuk! Zorg dat je alles wel veilig doet, want je wil geen ziektes of zwangerschappen.... Verder: veel plezier!!
Doe gewoon je spreekt die mense toch ni meer
Grtjs ?
Doe het gewoon

Reageer