Vraag

Vader wilde mij pijpen

  • 19 September 2021
  • 8 reacties
  • 3349 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

ik ben een jongen van 14 bijna 15 

ik uhm ja heb een beetje een raar iets. ik zat gister in mijn kamer en toen kwam mijn vader binnen. lang gesprek gehad etc en toen begon hij ineens over seks te praten. Daarna wou hij mij pijpen. is dit normaal?


8 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Eerste driekwart: Normaal.

Laatste stukje: Niet normaal.

Hoop dat dat helpt.

Praten is normaal maar pijpen niet praat er met je moeder/verzorger over en je beste vriend/vriendin 

Praten is normaal maar pijpen niet praat er met je moeder/verzorger over en je beste vriend/vriendin 

daar had ik al wat tegen gezegd maar die vond het gewoon normaal ofzo

Reputatie 3
Badge +3

Beste frits2005,

We lezen dat een volwassene seks met jou wil hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.

 Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

groeten Claire

Kindertelefoon

Is het een serieuze vraag of dit normaal is of niet!? 

Is het een serieuze vraag of dit normaal is of niet!? 

ja anders had ik het wel niet gevraagd 

Badge

Hallo, 

ik ben een jongen van 14 bijna 15 

ik uhm ja heb een beetje een raar iets. ik zat gister in mijn kamer en toen kwam mijn vader binnen. lang gesprek gehad etc en toen begon hij ineens over seks te praten. Daarna wou hij mij pijpen. is dit normaal?

ja ga heel eerlijk zijn ik heb wel eens mijn papi gebeft. vond’t ni heel geil ofz maar jwt no homo ofcrouse (mis beetjz ) ja maar vader kwam binne groot lang gesprek gehad (ni enige wat groot en lang is ) en ja weet je vont ook wel geil ofzo maar is verder nikz raars zan … goedzo challas. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

Reputatie 2
Badge

Hoi,

Ik heb een beetje op je account zitten kijken en kijkende naar je reacties die je op andere topics achterlaat, betwijfel ik of je serieus bent. Toch ga ik antwoord geven op je vraag, omdat ik het natuurlijk mis kan hebben en ook omdat er kinderen zijn die hetzelfde meemaken en misschien met dezelfde vraag zitten.

Nee, dit is niet normaal.

Geen enkele volwassene mag jou op deze manier aanraken of je seksueel intimideren. Dit is seksueel misbruik en valt dus onder kindermishandeling. Voor alle gevallen van kindermishandeling kan je terecht bij Veilig Thuis: Home - Veilig Thuis.  Je kan natuurlijk ook altijd met de Kindertelefoon chatten/bellen op: 0800 - 0432. 

Soms schamen mensen zich als ze seksueel misbruikt worden. Het is belangrijk om te weten dat het niet jouw schuld is en je je er niet voor hoeft te schamen. Erover praten is echt belangrijk. Stap naar iemand die je vertrouwt. Dat kan zijn:je mentor, coach, buurvrouw, opa, vriend, vertrouwenspersoon, etc. 

Ik hoop jou en misschien anderen te hebben geholpen. 

Groetjes

Reageer