Vader gepijpt incest?

  • 18 May 2016
  • 7 reacties
  • 5789 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik doe ni al een paar weken mn pa pijpen dan komt hoj klaar in mn mond en slik ik het door. Ik doe dit omdat hij mij dwint anders word hij boos en slaat hij me kan iemandme helpen , is dit normaal

Dit topic is gesloten

7 reacties

Als het dwang is, dan is het niet normaal! Dan dus zorgen dat het stopt!

Alleen wat je vrijwillig doet en wat iedereen die eraan mee doet goed vind, dat is goed...
Dit is onder dwang oftewel zou je het verkrachting kunnen noemen.
Ga hiermee naar een persoon die jij vertrouwd en die je kan helpen.
Het is incest , maar je kunt daar niks aan doen als je wordt gedwongen.
@Lines, niet alles wat beide mensen vrijwillig doen is goed zoals incest.
Wetten hebben het verboden met een heel goede reden.
Als dit echt is is het verkrachting en moet je aangifte doen
Als je niet wilt doen en gedwongen wordt is het gewoon verkrachting.
Vertel het tegen je moeder of iemand anders die je vertrouwd en praat met je pa erover
of ga desnoods naar de politie

Ga NU naar de politie en naar betrouw bare personen je hoef je nergens voor te schamen je vader moet zich schamen

Reputatie 7
Badge +5

Ga NU naar de politie en naar betrouw bare personen je hoef je nergens voor te schamen je vader moet zich schamen

Senna ik wil niet onbeleefd doen maar zie je niet dat deze ts op zijn/haar eigen berichten reageert!

 

forum- eigenaren geef me aub geen waarschuwing maar dit is gewoon opvallend van “anonymous”. Nogmaals ik heb er geen verkeerde bedoelingen mee👏👏

Reputatie 3
Badge +3

Ga NU naar de politie en naar betrouw bare personen je hoef je nergens voor te schamen je vader moet zich schamen

Senna ik wil niet onbeleefd doen maar zie je niet dat deze ts op zijn/haar eigen berichten reageert!

 

forum- eigenaren geef me aub geen waarschuwing maar dit is gewoon opvallend van “anonymous”. Nogmaals ik heb er geen verkeerde bedoelingen mee👏👏

alle verwijderde accounts, namelijk die van mensen die 18 geworden zijn, worden anonymous. er is geen gebruiker met die naam.