Vraag

vaak geil

  • 19 April 2020
  • 8 reacties
  • 1096 Bekeken

Badge

Hii,

 

ik ben een meisje 13 jaar en ik ben echt heel vaak geil, en soms is dat best irritant agz ik gescheiden ouders heb en bij mn moeder heb ik niks om mee te masturberen.. 🤷🏻‍♀️
 

bij mn vader gebruik ik altijd mijn elektrische tandenborstel (met een ander borsteltje ofc) en daar kom ik altijd wel van klaar alleen op woensdag ga ik altijd weer naar mijn moeder en daar heb ik dus helemaal niks om het mee te doen (en vingeren lukt niet en dat durf ik ook eigl niet) 

 

Bij de flying tiger zag ik wel zo’n massage ding wat hard trilt alleen ik had op dat moment geen geld bij me en nu is hij dicht.. dus heeft iemand enig idee waar je zo’n massage ding kan kopen?

 

xx


8 reacties

Hii,

 

ik ben een meisje 13 jaar en ik ben echt heel vaak geil, en soms is dat best irritant agz ik gescheiden ouders heb en bij mn moeder heb ik niks om mee te masturberen.. 🤷🏻‍♀️
 

bij mn vader gebruik ik altijd mijn elektrische tandenborstel (met een ander borsteltje ofc) en daar kom ik altijd wel van klaar alleen op woensdag ga ik altijd weer naar mijn moeder en daar heb ik dus helemaal niks om het mee te doen (en vingeren lukt niet en dat durf ik ook eigl niet) 

 

Bij de flying tiger zag ik wel zo’n massage ding wat hard trilt alleen ik had op dat moment geen geld bij me en nu is hij dicht.. dus heeft iemand enig idee waar je zo’n massage ding kan kopen?

 

xx

Ben een jongen maar je kan op playstore kan je van die vibrator apps installeren misschien helpt dat

Ik zag laatst een tip:  Je koopt in de winkel een cadeaukaart van bijvoorbeeld bol.com.  

Dan bestel je online iets met die kaart.  Zo is niet te zien op je rekening dat je iets bij bol.com hebt gekocht, er staat alleen dat je bv bij de AH of Primera geld hebt uitgegeven. 

Je laat het bezorgen bij een post-nl afhaalpunt, dus weer een AH of een Primera. Daar komt het aan in een doos en er staat beslist niet op wat er in zit. 

Reputatie 1
Badge +2

Heyy,

je kan ook gewoon blij de Etos ofzo een vibrator kopen. Niemand kijkt er gek van op en het is handig :) plus ze zijn ook ni zo extreem duur. 

Je kan ook je electrische tandenborstel meenemen naar je moeder miss. Of je kan online een vibrator bestellen. Je kan ook toch proberen te vingen miss vind je dat dan toch wel fijn. Je kan ook een vibrator app op je tel downloaden en dan je tel in een zakje of handoek doen en dan tegen je vagina aanhouden

Kun je zo’n massage ding niet gewoon online kopen??

Badge

Helaas kan ik je niet helpen. Maar ik doe het al bijna 3 jaar met tanden borstel en het is gewoon fijn😅mag ik me afvragen waarom wil je iets anders proberen

Idk hahah, ik doe t ook best lang met mn tandenborstel alleen af en toe is t ook leuk om afwisseling te hebben xx

(Ik was op die leeftijd ook het zelfde als jou en nu nog steeds.want ik ben ook heel vaak geil.)

Helaas kan ik je niet helpen. Maar ik doe het al bijna 3 jaar met tanden borstel en het is gewoon fijn😅mag ik me afvragen waarom wil je iets anders proberen

Reageer