Uitgescholden als homo? Zijn wie jij bent.

  • 19 July 2018
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ben je homo, bi, hetro of transgender?
Vind jij dat iedereen mag zijn wie die wilt zijn?
En overal?
Wat vind jij van mensen die je uitschelden omdat je homo bent?
of dat naar je roepen?
Mag je rondlopen in de kleding die jij mooi/fijn vind?
En meer in het Thema van homoseksualiteit en wat jij vind over wat mensen over je zeggen.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ben je homo, bi, hetro of transgender? - Hetero
Vind jij dat iedereen mag zijn wie die wilt zijn? - Iedereen mag dat
En overal? - Zolang het geen regels overtreedt
Wat vind jij van mensen die je uitschelden omdat je homo bent? - Makkelijk en een beetje zielig
Mag je rondlopen in de kleding die jij mooi/fijn vind? - Ook dat mag iedereen
Wat jij vind over wat mensen over je zeggen? - Ik trek mij weinig van meningen van anderen aan, behalve als diegene goed ken bijvoorbeeld.
Hoi

Ben je homo, bi, hetero of transgender?
Hetero.

Vind jij dat iedereen mag zijn wie die wil zijn? En overal?
Ik vind dat iedereen mag zijn wie hij / zij wil zijn, en dat mag uiten, zolang er niemand mee gekwetst wordt.

Wat vind jij van mensen die je uitschelden omdat je homo bent, of dat naar je roepen?
Zielig. Zie je het al voor je, iemand die random 'hetero' naar je roept? Dat is net hetzelfde. Schelden met homo vind ik laag en flauw, en toont van weinig, of zeg maar geen, respect.

Mag je rondlopen in de kleding die jij mooi / fijn vind?
Mag zeker, zolang niemand gekwetst of geshockeerd wordt. Daar zit dan weer de moeilijkheid, aangezien sommigen bepaalde dingen sneller shockerender vinden dan anderen.

En meer in het thema van homoseksualiteit wat jij vind over wat mensen over je zeggen.
Aangezien ik hetero ben, krijg ik hier niet veel commentaar over. Als ik lesbisch zou zijn, zou ik het zielig vinden dat mensen hiermee schelden. Of ik de moed zou hebben ze hier telkens weer op aan te spreken weet ik niet.

Groetjes
x

Reageer