Uit of in de kast??

  • 4 May 2013
  • 6 reacties
  • 408 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,

ik ben een meisje van 13
en ik ben er sinds een half jaar achter dat ik op meisjes val.
maar ik weet echt niet hoe ik het m'n ouders en vriendinnen enz... moet vertellen!?
ik ben ook best bang voor hun reactie, ik weet echt niet hoe ze gaan reageren.
ik ben ook bang dat ik gepest ga worden..
vinden jullie dat ik het moet vertellen? zoja hebben jullie tips hoe??

xx wanhopigmeisje

6 reacties

vertel het ze gewoon op een simpele manier, niet te uitgebreid! Succes!
alvast bedankt voor alle lieve reacties!! x
Ik denk dat je het gewoon moet vertellen.
Iedereen zou je moeten accepteren als je bent en als je vriendinnen dat niet doen, zijn ze het ook
niet waard om jou vriendinnen te zijn.  Ik zou het gaan vertellen als jullie met zijn allen zijn, zonder andere mensen
erbij. En je ouders vinden het vast wel goed! Veel succes ermee
Ik hoop dat ik je geholpen heb
Groetjes MeiskeX
Ik ben het zelf niet, maar ik zou er gewoon over praten met degene die je het meest vertrouwt.

suc6 xinge
hoi Julie,

heel erg bedankt voor je verhaal en tips!! 
ik ga er nog een keer over na denken wanneer ik het ga vertellen en hoe.

liefs, Anoniem
Hoi Wanhopig Meisje,

ik ben 15 jaar en ik weet sinds toch al zeker 8 jaar dat ik op meisjes én jongens val. Ik had in het begin niet echt de behoefte om het te vertellen (ik dacht dat het zo hoorde), tot ik het aan mijn beste vriendin zei en zij vertelde me dat ze óók bi is.

Ik heb het uiteindelijk aan een paar van mijn vrienden verteld, maar ik denk dat dat mij wat makkelijker af ging dan jou want ik heb niet echt vriendINnen, alleen jongens om me heen, dus die gingen niet panieken dat ik hen ineens leuk zou vinden ofso.

Ehh, ik zou gewoon beginnen bij de mensen van wie je zeker weet dat ze wat aan die info hebben *zoals je ouders, anders gaan ze vragen wanneer je eens met je vriendje thuiskomt, errug irri xD*, zeg "mam, pap, ik wil jullie iets vertellen, ik ben er sinds anderhalf jaar achter dat ik op meisjes val. Ik vind het moeilijk om dit aan jullie te vertellen want ik weet niet wat jullie er van vinden. Ik ben niet anders dan vroeger en ik hoop dat jullie nog steeds van me houden zoals ik ben" (Dat doen ze wel hoor, het zijn ouders 🙂 )

Dan kun je samen met je moeder (of je vader, ik heb een betere band met mijn Mam maar bij jou zit dat misschien wel anders) gaan "plannen" aan wie je het nog meer gaat vertellen en vooral hoe.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Liefs, Julie~~

Reageer