Vraag

Uit de kast gekomen voor vriend

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier!

maar ik ben bi en ben net voor een vriend van me uit de kast gekomen hij had er geen problemen mee gelukkig, want ik was best bang voor hoe hij zou reageren. Helaas woont hij een heel stuk weg van mij. In april zie ik hem pas weer dan blijft hij wss ook slapen . Hij zei dat we wat “uitbundige” gesprekken gingen hebben. Hij was de eerste tegen wie ik het zei en zelfs mn ouders weten het nog niet. Maar heeft iemand misschien wat opties om hem samen te laten experimenteren?

hopelijk kunnen jullie helpen🤞🏻

Groetjes

2 reacties

Ik weet natuurlijk niet hoe hij zijn "uitbundige" gesprekken zei...
Maar hoe ik het opvat, na 't lz van jouw verhaal, denk ik dat hij ook best iets wil proberen. Hoe je dat hem kunt laten doen weet ik niet, ik heb er niet echt ervaring mee. Asl je durft zou je het kunnen vragen, maar ik zou ook snappen dat je dat awkward vindt.
Heb je zijn telnmr? Zo ja, zou je met hem late night (Indien mogelijk) talks kunnen voeren. En via app praten vind ik, persoonlijk, een stuk makkelijker dam real. Via app zou je 't over van alles kunnen hebben en kom je er vast achter of hij ook wil experimenteren...
Als je hem pas weer in april ziet heb je daar alle tijd voor...
Oh, ff nog een dingetje hè, het is handig als je ouders niets weten van jouw' ik wil experimenteren met hem' dan zouden ze jullie op aparte kamers kunnen leggen en dat wil je niet!
Bedankt voor je reactie!

Nou uitbundige gesprekken hebben we al vaker gehad. Ik ben ook niet bang voor hem te vragen om het te doen maar ik hoop dat er wat minder awkward manieren zijn😅🤣 en mn ouders vertel ik sws niks! Mn vader flipte hem al helemaal toen ie erachter kwam dat ik deed rukken😂😂 dit zou die helemaal niet pikken😂 en zn nummer heb ik ja. Maar dat vind ik dan weer een beetje de “spanning” van die avond dat hij komt weghalen😅

maar nogmaals dank voor je reactie!

Reageer