Vraag

Twijfels kopen vibrator

  • 5 May 2019
  • 8 reacties
  • 912 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii allemaal ik ben 13 jaar en een meisje. Ik zit erg te twijfelen of ik een vibrator wil kopen. Ik heb namelijk 1000 vragen zoals. Ben ik niet te jong? Ben ik de enige die dit nu al wil? En hoe zorg ik ooit dat het discreet aankomt? Heeft er iemand tips of antwoorden op de vragen. Of mensen die ook al op hun 13 een vibrator hadden/hebben.
Help me pleasee.

8 reacties

Hoi hoi, Ik snap dat je het graag wil. Toen ik 13 was (bijna 2 jaar geleden) wilde ik het ook, maar toch heb ik het niet gedaan. Om antwoord te geven op je vragen: je bent te jong als je dat zelf vind ik vind namelijk van niet maar misschien iemand anders wel. Nee je bent zeker niet de enige. Er zij sites waar je het anoniem kunt kopen. Als je zelf meer nadelen ziet dan voordelen zou ik het niet doen ik bedoel je kan er nog altijd een kopen. Veel succes!!

Kusjes😘
Reputatie 2
Badge +2
Ik heb een vriendinnetje bijna 14 jaar. We gaan al naar bed samen maar nog niet neuken. Nu had ze van haar ouders een vibrator en een dildo gekeken. Hint dat we die gaan gebruiken tijdens het vrijen. Ze vind het super geil als ik haar met de dildo penetreer.. natuurlijk gaat niets boven een echte penis. Ik heb haar kunstmatig ontmaagd zo maar niet in het echt. 💪
Hoii bedankt voor de reacties zijn er meer mensen 13/14 ofzo die ook een vibo/dildo willen? Ik voel me namelijk best jong maar het lijkt me zo lekker.
Reputatie 2
Badge +2
@anoniemekoe05
Ik ben een jongen van 13 jaar en ik gebruik een vibrator voor met mijn vriendinnetje. Ik moet nog een jaartje wachten met echt neuken van haar vader.. hij vindt beiden te jong daarvoor. We mogen wel een vibrator en dildo gebruiken. Die lenen we gewoon van haar moeder😂
Hij had mij uitgelegd hoe ik te werk moest gaan met de vibrator. Best geil speeltje het trilt en je duwt het in de vagina en beweegt er met variatie mee. Ook tegen de klit houden of wrijven Ze komt meestal klaar met een heel natte kutje. Je hoeft niet te schamenhoor iedereen heeft een speeltje thuis.
Badge +5
Het is niet zo raar om dit te willen ook al ben je relatief jong: je bent misschien wat verder in je seksuele ontwikkeling dan anderen. Ik was zelf ook zo rond jouw leeftijd toen mijn moeder mij meenam (na gezeur van mijn kant) naar een Christine LeDuc winkel. Dus, als je wil: doe!
Huh, maar Spr1ng heb je dat dan gewoon aan je moeder gevraagd?
Ow en antwoord op je vraag, ja ik ben ook een meisje van 13 jaar en wil dat ook graag. Alleen ik durf het niet te bestellen want ben bang dat mijn ouders er achter komen....
Anoniempje N0 heb hetzelfde probleem en ik weet ook niet hoe ik het kan bestellen zonder dat ze het weten. En ik durf echt niet naar een winkel ofzo. Ik durf het eigenlijk niet tegen mijn beste vriendinnen te vertellen omdat ik bang ben dat ze me er dan wel al heel vroeg mee beginnen.

Reageer