Twijfel over wat ik ben

  • 16 December 2018
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Twijfel steeds of ik een jongen of een meid leuk vind kom er niet echt er achter iemand een idee hoe ik daar beste achter kan komen @M en Ms weet jij het misschien

5 reacties

Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar als je nog jong bent (12 tm 15) zou ik nog niet echt bezorgd raken. De tijd komt vast wel dat je iemand leuk gaat vinden, dan weet je waarschijnlijk ook of je op jongens of meisjes valt.
Oja, ik zei 12 tm 15, je kan ook ouder zijn hoor, het is niet dat als je 16 bent je je opeens druk moet maken 😉
Ben 17 @eyy
Hi Eenpersoons,

Ik ben het wel met @eyy eens. Je moet er zelf achter komen en misschien gebeurt dat nu, maar misschien duurt het nog een paar jaar, idk.

Zelf ben ik echt alleen verliefd op jongens en heb die gevoelens niet en eigenlijk nooit gehad voor meisjes. Ik kan van mezelf gerust zeggen dat ik gay ben en alleen op jongens val.

Dat wil niet zeggen dat jij jongens niet leuk kan vinden en daarnaast ook interesse in meisjes kan hebben. Dat verschilt per persoon. Iedereen is wat dat betreft uniek en dat is ok.

Misschien val je wel op allebei of val je meer op een persoon dan op een geslacht. Het kan dus best zijn dat je een jongen tegenkomt waar je echt verliefd op bent, maar hetzelfde zou ook voor een meisje kunnen gelden. Dat is niet raar en ook niet ongewoon, alleen misschien een beetje verwarrend voor jou. Het liefst wil je duidelijkheid en dat snap ik ook wel, maar laat het op je af komen.

Ik zou gwn het avontuur aangaan met diegene (jongen of meisje) waar je op dat moment gevoelens of aantrekkingskracht voor hebt. Probeer het irl verder te ontdekken of jullie dan echt ook een klik hebben. Ga eerst vriendschappelijk met elkaar kom en probeer er achter te komen of er meer is. Is dat er niet dan houdt je er misschien een goede vriend of vriendin aan over en kun je verder rondkijken.

Kun je hier iets mee?

Groetjes,
M&M’s
probeer lekker een beetje van alles.
je hoeft geen keuze te maken.

Reageer