Twee jongen vinden me leuk

  • 15 January 2019
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik heb een probleem er vinden twee jongens (gay) me leuk maar ik een der van en weet niet echt hoe ik het moet zegen en heb nog wat is het normaal dat je 17 ben en nog seks heb gehad maar wel wil maar niemand kan vinden @M en Ms ik hoop dat je dit leest

2 reacties

hey,

er zijn 2 mensen op jou verliefd, en jij bent maar op 1 verliefd van die 2?
dan zou ik met die ene persoon proberen een relatie op te zetten en kijken wat ervan word gemaakt.

17 en geen seks? nee is geen probleem, je moet het doen wanneer je het zelf wil/kan, als dat nu nog niet is maakt het niet uit. iedereen heeft een eigen leeftijd voordat ze seks hebben of eigen "eisen"
Hi @Eenpersoons ,

@Ronald2001 heeft het hierboven eigenlijk al gezegd. Bedenk zelf wie van de twee je het leukst vindt en probeer hem dan wat beter te leren kennen. Je kunt wat vaker bij hem gaan zitten en wat kletsen, eventueel na school afspreken om iets leuks te doen. Dat kan van alles zijn: netflix kijken, gamen, sporten, uitgaan, gwn hangen. Als je elkaar dan wat beter leert kennen en als jullie dat allebei fijn vinden zou ik eerst elkaar eens een knuffel geven. Als dat goed gaat kun je die knuffel uitbreiden met een kus en zo verder.

Doe het rustig aan. Dus niet zoals twin en ik, want wij zijn geen goed voorbeeld voor wat dat betreft.

Ik zou willen dat wij nog niet zo vroeg seks hadden gehad, maar hé wij werden misbruikt en hadden geen keus.

Als we de keus hadden, dan hadden we er ook meer van kunnen genieten en alles op ons tempo kunnen ontdekken. Ik weet niet of we dan nu al seks hadden gehad. Btw de seks die we nu hebben is uit liefde voor onze vriendjes en dat voelt heel anders dan de seks tijdens ons misbruik.

Je hoeft je dus zeker niet druk te maken dat je nog geen seks hebt gehad. En schamen al helemaal niet. Beter doe je dat met een jongen waar je echt van houdt en hij van jou. Niet alleen om het feit dat je al 17 bent. Je hebt nog alle tijd.

Btw, je kunt die andere jongen, waar je niet verliefd op bent ook vertellen dat je hem wel graag mag (als dat ook zo is) en hoopt dat jullie nog bevriend kunnen zijn, maar dat jouw gevoel bij die andere jongen ligt. Ik bedoel, als het een aardige jongen is kun je toch nog gwn contact met elkaar hebben en leuke dingen doen, alleen niet als vriendje-vriendje.

Succes en veel plezier.

Een update is altijd leuk en als je nog vragen hebt lees ik het wel.

Groetjes,
M&M’s

Reageer