Vraag

Trio met leraren

  • 6 June 2019
  • 5 reacties
  • 3741 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben evy en ben 16 jaar
ik was pas met vriendinnen op school 2 meisjes van 14. we moesten wat aan een docent vragen. toen we naar zijn lokaal liepen hoorden we allemaal kreun geluiden. Toen keken we wat het was maar zagen niks. dus wel liepen het lokaal binnen. Wij zagen hem toen met een andere docent (ook een man) toen hij ons zag schrokken ze allebei en stopten waar ze mee bezig waren. Ze waren dus bijna naakt.

wij schrokken ook en wisten niet wat we moesten doen. Toen liep de ene docent naar mij, en begonnen ons uit te kleedden, we wisten niet wat we moesten doen dus lieten we hun gang gaan. Toen begonnen ze ons aan te raken. De meiden die er toen ook bij waren, waren erg bang. een van de docenten liep op een van hun af, en pakte haar beet. en deed het zelfde als bij mij. zij wou gillen maar de docent hield haar mond dicht. en hij verkrachte haar. Ze bloedde want het was haar eerste x. Ze huilde maar je hoorde niks want haar mond werd dicht gehouden. Het andere meisje lieten ze met rust. Terwijl dat allemaal gebeurde werd ik door de andere docent ook verkracht. de afgelopen maanden ben ik niet meer ongesteld geworden. ik ben bang dat ik zwanger ben

Ik heb echt hulp nodig. kan iemand mij helpen met wat ik hier mee moet doen?

5 reacties

Dit is zeer ongepast van jouw docent.
Hoe moeilijk het ook is raad ik je aan om aangifte te doen, want dit kan niet ongestraft blijven.
Een zwangerschapstest, zoals anderen al hierboven aanraden, zou ik wel doen voor de zekerheid.
Praat er met je ouders over en dat is erg moeilijk dus misschien kun je het beter eerst opschrijven, maar ik weet zeker dat je ouders je dan zullen helpen en steunen met dit. Zij zullen altijd achter jou staan.
Dat is een heftig verhaal.
Je kan een zwangerschaps test doen. En het is denk ik het beste als je er met iemand over praat, je ouders of een leraar of met die andere meisjes.
Nee😰
heb je een zwangerschapstest geprobeerd
Xx
Zeg het eerst zo snel mogelijk aan je ouders of een andere volwassene die je vertrouwt. Zij weten wat ze moeten doen. Ik snap dat het kut is om te doen maar doe het toch.

Reageer