Vraag

Trekken mensen zich af bij voetbal verenigingen??

  • 15 November 2018
  • 10 reacties
  • 6447 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Mijn vraag is trekken mensen zich af op voetbal verenigingen of op andere sport verenigingen

10 reacties

Het zal me noet verbazen denk het haast wel
Ja hoor... ik zit op voetbal en bijna iedereen fapt/pijpt elkaar in de kleedkamer...
Ja het verbaast me toch wel . Het is een sport waar gay zijn taboe is .
Ik heb het persoonlijk nooit meegemaakt
Niet iedereen op de voetbal is gay hoor... we doen dat gewoon om ons te vermaken...
Ja ik heb een keer een reuze gang bang gehad met voetbal. We waren met het hele team aan het douchen en we hadden met een paar jongens gewoon elkaar te doen tijdens het douchen (15 man). We zijn allemaal in elkaar kont gegaan je had als ware een soort treintje ze mochten op mijn hoofd klaar komen ik heb alles door geslikt het is echt een aanrader gewoon met wat jongens afspreken en vanzelf doet iedereen mee
Badge

…..dit heb ik nog nooit megemaakt,wij douchen zelfs met onderbroek

Badge

nee maar mn maten trekken mij wel af

Reputatie 1
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

bij de sportclub?

het zal vast wel gebeuren dat teams met elkaar rukken na een training of wedstrijd. mij is het echter nooit overkomen, hoe leuk het me ook lijkt. ik vraag me af hoe vaak dit überhaupt gebeurt. 

wel heb ik 2 of 3 keer na de training gerukt onder de douches toen ik als enige over was. de anderen waren nog wel in de kleedkamer, maar konden mij niet zien door de scheiding tussen de douches en kleedruimtes.

Reageer