Transgender en homo?

  • 30 June 2012
  • 16 reacties
  • 1386 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal
Ik zit een beetje met eenprobleem: ik zit in een meisjeslichaam maar voel me een jongen, en daarbij val ik op jongens. Ben ik transgender en homo?
En hoe leg ik het uit aan mn ouders en wat te doen op school en met mn vrienden? Alvast bedankt
Groetjes Melanie/Adam.

16 reacties

Probeer gewoon je te verwijven het is moeilijk maar je kan niet veranderen!
het is moeilijk om het te zeggen tegen je ouders maar je kan het ook opschrijven en zelf moet je doen waar jij je prettig bij voelt want als jij liever een jongen wil zijn maar je blijft een meisje dan zal je denk ik niet heel gelukkig zijn de rest van je leven en wacht niet lang met het Ā vertellen tegen je ouders en vaak hebben ouders al en vermoede dat er zo iets is. en wat je vrienden betreft als het echte vrienden zijn staan ze voor je klaar ze zullen meschien gek op kijken of het een beetje raar vinden maar ze zullen er voor je zijn
-x- een meisje
Jeetje dat is lastig. Kleed je je ook als een meisje of zie je er gewoon uit als een jongen ? Want dan ben je gewoon homo.
Desnoods ga je is naar een psygoloog en er is over praten. Die weten er wel veel van. Succes
Hee,

Doe gewoon waar je jezelf goed bij voelt bij zulk soort dingen moet je niet aan anderen denken maar aan je zelf.
Het gaat om jou leven niet die van je vrienden of ouders, probeer er gewoon met je ouders over te praten, bijna 80% zeker dat ze je gewoon accepteren.
jij kan er ook niks aan doen dat je in het verkeerde lichaam bent geboren.

---
Groetjes.
Een van mijn beste vrienden is een jongen en wilt een meisje zijn, ... hij vond het niet moeilijk om tegen mij tezeggen, omdat hij wist dat ik daar niets uit maak. Omdat ik een echte vriendin ben die mijn vrienden neem zoals die zijn ... Normaal gezien als het echte vrienden zijn, zullen die je steunen !! veel succes !! 🙂 xx
HĆ© even een vraagje. Was jij nou zondag bij de jongerenmiddag in eindhoven geweest, want ik hoorde dat iemand nieuw kwam die ook Adam heet en ik ken niet zoveel transgenders die Adam heten dus ik dacht dat jij het misschien was
Uhm nee daar ben ik niet heen geweest nee.. Ik heb t weekend ziek in bed gelegen.. 😞
Oh nou dan was het iemand anders die toevallig ook adam heet haha
Hoi,

Het is misschien handig om met mensen te praten die dezelfde gevoelens hebben, en op dit manier ervaringen te delen.
Een plek waar dat kan is:

www.outbook.nl

Bericht voor Moderators:Ā 
Ik heb toestemming om deze link te delen op het forum bij posts waarop dat van toepassing is.
Vraag mij voor meer informatie/bewijs.
Hoi,
Zeg tegen je ouders hoe jij voelt.Jij voelt je als jongen en zo moet je dat ook zeggen.
Tegelijk val je ook op jongens en dat zou je ook moeten zeggen anders zou je ongelukkige door het leven gaan.Ga naar je huisarts die zou je heel goed kunnen helpen
Gr.Charlotte
Hoi allemaal
Ik zit een beetje met eenprobleem: ik zit in een meisjeslichaam maar voel me een jongen, en daarbij val ik op jongens. Ben ik transgender en homo?
En hoe leg ik het uit aan mn ouders en wat te doen op school en met mn vrienden? Alvast bedankt
Groetjes Melanie/Adam.


ja, ja jij bent transgender en homo 🙂 welcome to the club! het belangrijkst is om het te vertellen aan iedereen en professionele hulp te krijgen van het VUmc, zij hebben een speciale genderpoli om transgenders te helpen en eventueel een medische behandeling te geven, als ik jou was zou ik "transgender VUmc" opzoeken op google en even alles doorlezen! succes en misschien kom ik je eens tegen daar

xx transgender Aidan
Ik ben homo, en de jongens waar ik het meeste opval, zeggen dat ze vroeger een meisje maren, dus leuk ben je waarschijnlijk wel 🙂
Heejheej
Know the feeling. Maar dan andersom. Is wel lastig he. Ik heb nu een vriendin die me sinds kort helemaal kent. Ik vind t nog steeds lastig en blijf dan ook vooral een jongen, bij t bekende blijven. Alles wat je nu kunt doen is kijken en peilen wat hij vind en denkt. Over jou nu en over trans mensen en homosexuelen.

Sucess schat xx

Heyy,

ik wilde ff zeggen dat je genderindentiteit dus hoe jij je voelt meisje/jongen los staat van het geen waar je op valt. Dus je moet je de twee dingen los van elkaar zien en niet bij elkaar. En ja dan ben je dat misschien. Maar dat maakt natuurlijk helemaal niet uit. Ik krn zat transgenderjongens die ook op jongens vallen.

Je voelt je transseksueel en enkel jongens of ook meisjes want ik ben transgender geboren als jongen maar voel me een meisje en heb borsten maar genitale operatie mag pas als ik 21 ben omdat eens verandert geen weg terug en homo hangt ervan af wordt je een meisje of niet want zoja eigenlijk hetero omdat je als geslacht vrouw krijgt of in in mijn geval staat TV wat betekent Transgender Vrouw. Dus ik ben een vrouw maar ze geven aan wat ik dan niet echt tof vind dat ik niet zo geboren ben.

Een school heeft 1 belijd die geldt als volgt en zeer streng is, sluit niemand uit omwille van afkomst, seksualiteit of transseksualiteit. Je kunt best eerlijk zijn voor veel lastig maar ze komen erover heen + het is jou levenĀ 

als je ouders wel eens negatieve dingen erover zeggen zonder het van jou te weten zou ik het niet doen. maar stel dat doen ze niet dan zou ik ze een brief schrijven als jij net een tijdje weg bent.

Reageer