Vraag

Trans van man naar vrouw en zoek kleren. Ik wil proberen hoe t is

• 16 december 2017
  • 6 reacties
  • 268 Bekeken

Badge +2
Heeey. Ik ben sophie(denk ik) en ben nu eindelijk op t punt om te accepteren wat ik voel. Tis lastig om erover te praten en buiten dit forum durf ik t ook eigenlijk niet.

Nu is mijn probleem dat ik meisjes kleren helemaal te gek vind, maar kan ze moeilijk kopen. Heeft iemand een idee hoe ik aan een panty kom of aan een jurkje. Of iets anders wat metname meiden dragen.
Vraag voor de meide, wat dragen jullie graag?? Is t een aanrader om het te proberen?

Ik schaam me een beetje en hoop dst iemand me begrijpt.
Xx sophieetjee

6 reacties

Badge +2
Aanvulling

Is een bh ofzo ook ergens goedkoop te krijgen. Want ik durf nie zomaar een winkel in?
Badge
Je kunt altijd online kijken als je je er voor schaamt?
Reputatie 7
Badge +14
Hi Whatthefuckbenik,

weet je vriendin al dat je vrouwenkleren leuk vindt, want dan is het soort van makkelijk, dan kunnen jullie samen gaan. Dan doen jullie alsof de kleren voor haar zijn.

Als je alleen gaat kun je voor een panty net doen alsof je die voor je moeder of oudere zus moet kopen en dan maak je zelf een briefje waar op staat wat je moet halen, dus met de maat erop en dan zoek je iets uit wat je zelf wil hebben en dan zeg je bij de kassa "mag ik het ruilen, want ik heb er geen verstand van en ik hoop dat ik de goede voor mijn moeder of zus heb meegenomen".

Je kunt ook doen alsof jullie lootje voor kerstcadeautjes hebben getrokken of voor een verjaardag en dat jij een briefje hebt getrokken voor een leuk jurkje ofzo dat je zus of vriendin graag wil hebben. Zelf passen is misschien moeilijk, alhoewel als je bv. een jurkje pakt uit het rek en ook nog een paar truien en een spijkerbroek en je loopt met al die kleren het pashokje in dan kun je gewoon passen. Dat valt niemand op, denk ik. Dan laat je desnoods die vrouwenkleren die je niet wilt hebben gewoon in het pashokje hangen, zodat je ze niet terug hoeft te hangen in de winkel en neem je alleen dat mee wat je wilt hebben. Je kunt expres bij de kassa vragen of ze dat jurkje in kunnen pakken als cadeautje of er gewoon niks over zeggen. Je kunt ook als smoes gebruiken dat je vriendin al naar een andere winkel is gegaan en dat jij het even voor haar afrekent met de spullen die jij gekocht hebt.. Zoiets, met een beetje fantasie kom je een heel eind, denk ik. Of je bestelt kleren online, das redelijk anoniem toch?

Veel plezier bij het shoppen.

PS goedkope winkels zijn volgens mij zeeman en primarkt.

Groetjes,
M&M's
Badge +2
@ M en Ms
Dankjewel. Zo had ik er nog niet over nagedacht. Online is wel lastig. Mijn ouders zijn beetje control freaks.
Duizendmaal dank voor je steun❤️❤️❤️
Reputatie 7
Badge +14
“There is always a way” 🙂 dat is een quote waarvan ik niet weet van wie die is, internet is er niet duidelijk over, maar er zit wel waarheid in. Soms moet je even out of the box denken.

Je kunt thuis online wel alvast kijken wat er te koop is en dan naar de winkel gaan, dat maakt het shoppen misschien makkelijker?

Tip voor online shoppen: bij sommige sites kun je afrekenen met een cadeaukaart die je bij sommige supermarkten kunt kopen, bv. voor paypaltegoed en dan kun je soort van anoniem afrekenen. Als je dan je pakje nog bij een afhaalpunt laat bezorgen (bij appie of kiala of ergens anders, hangt een beetje van de webshop af of en waar het kan) dan krijg je alleen een mailtje in je mailbox (je kunt een anoniem mailaccount aanmaken dat je ouders niet kennen, bv. een gmail account) en dan print je het afhaalbewijs uit en klaar ben je. Het is niet liegen tegen je ouders, alleen vertel je niet alles.

Maar goed, doe alleen dingen die goed voelen voor jou.

Veel plezier op je shoppingavontuur, ik hoop dat je iets leuks vindt. Wel even goed nadenken waar je je kleren “bewaart”. Je wilt niet dat iedereen ze zo maar tegenkomt, toch?

Oh ja, ik weet niet hoe je erg door je ouders gecontroleerd wordt en of ze verstand hebben van computers, maar wis zoekgeschiedenis etc en gebruik incognitovenster in chrome of andere browser etc.. Dan is de kans iig kleiner dat ze iets vinden.

Groetjes,
M&M’s
Badge +2
Nu ben ik nog nieuwschierig wat meiden fijn vinden. Ik wil namelijk nie altijd jurkjes dragen enzo. Waar ik inmiddels achter ben dat t helemaal nie gek is. Thxx menms. Mn vriendin was niet verbaasd en vond me altijd al leuk, omdat ik anders was en makkelijk omging met andere meiden. Zij heeft me panties, jurkje en en oude bh geleend. Maar ze nie verder dan jogapants en hoodie.
(Sorry voor mn typeaids. Maar ben erg confused at the moment)
Thxx

Maar ben nog steeds nieuwschierig naar wat meiden denken dat je echt aan gehad moet hebbe

Reageer