Vraag

Tips om me crush te vragen

  • 16 August 2018
  • 5 reacties
  • 314 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind mijn crush zo ontigelijk leuk maar ik durf het hem niet te vertellen (ik ben nog niet uit de kast) Weet iemand wat ik moet doen ik voel me niet lekker meer in mn vel omdat ik met dit gevoel rondloop

5 reacties

heyo,
is jou crush wel uit de kast gekomen?
en hoe goed zijn jullie bevriend?
ja dat gevoel kan je eigenlijk het beste weghalen door het te zeggen maar ik snap dat je dit moeilijk vind

Ronald
Het vertellen
Dat is het enige wat je kan doen
Dat lijkt moeilijk. Is ook moeilijk. Maar het is Principe als een pleister eraf trekken of een stuk glas uit je been halen; het is niet fijn maar je MOET het doen...en dan liever zo snel mogelijk want hoe Langer het duurt hoe pijnlijker het wordt

Het is tijd dat je jezelf gaat zijn en voor jezelf "opkomt"... Soortvan
Veel succes
Hopelijk vangt ie het goed op
Hohoho hier gaat iets fout ik heb deze titel klopt niet ik heb nooit gezegd dat ik m wil vragen ik wil gewoon weten hoe ik dit hem moet vertellen want zover als ik weet valt hij niet op jongens (ik sluit niks uit). Sterker nog ik durf m helemaal niet te vragen, ik wil het m gewoon vertellen de titel kan de beter zijn: hoe vertel ik iemand van hetzelfde geslacht dat ik hem leuk vind
Veel maakt het niet uit.
Je moet het hem nog steeds gwn vertellen
Je mag er ook voor kiezen om het niet te vertellen maar Dan moet je niet zielig lopen doen dat je slecht in je veel zit omdat het Dan je eigen keuze was.
Daarom zeg ik nogmaals; het is het Beste Als je het gwn zegt.
Haha, lol. Never told him zelfs 10 maanden later niet

Reageer