Vraag

Tips om in je broek te plassen.


Badge

Hallo ik ben een jongen van 14 bijna 15 :) en vind het hartstikke geil om in mn broek/onderbroek te plassen.

Ik kijk daarom ook veel plassex of openbare plas video’s.

Hebben jullie tips om dit te doen zonder dat je ouders er achter komen.

En niet van onder de douch het liefst ergens in je eigen kamer of op school/openbare plekken.

Groetjes <3


12 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hold up🤨 bro ga gewoon naar de wc bruhh

Badge

Hold up🤨 bro ga gewoon naar de wc bruhh

Het is juist de bedoeling dat ik het in mn broek doe want dat is wat ik geil vind.

Hey NieuwsGierigeJongen

 

Het lijkt me verstandig om met enkele praktische zaken rekening te houden wanneer je met deze fantasie experimenteert. Neem bijvoorbeeld telkens een schone broek, onderbroek en wat vochtige doekjes mee, zodat je, wanneer je je fantasie beleefd hebt, je even kan schoonmaken en omkleden. Kleding doorweekt met urine is namelijk niet goed voor je huid. 

 

Ben je van plan om in het openbaar gezien te worden wanneer je hiermee bezig bent? Zo ja, bereid je je best voor op nare opmerkingen van anderen. Mensen kunnen namelijk hard zijn voor elkaar, dus wees niet verbaasd wanneer je uitgelachen wordt hiervoor, of wanneer er filmpjes van je worden gemaakt. Overweeg eventueel of dat het voor je waard is. 

 

Als je hier graag in een veilige omgeving mee experimenteert, is je kamer een goede optie. Wacht eventueel tot je alleen thuis bent, en haal wat handdoeken om de vloer mee te bedekken. Laat dan je fantasie de vrije loop gaan. Op je kamer hoef je je namelijk geen zorgen te maken om de blikken van anderen, of is dat net wat je opwindend vindt?

 

Kledij kan je aan de wastafel uitspoelen en dan in de was doen. Stellen je ouders zich vragen bij je natte kleding, kan je zeggen dat je er per ongeluk een kop thee overheen gekieperd hebt. 

 

Gr. Kenshin

 

Hallo NieuwsGierigeJongen :)

Je kunt voordat je gaat douchen in je broek plassen zodat je het daarna in de was kunt doen, dan is het ook niet verdacht. Als ze vragen waarom het zo nat is, dan kun je zeggen dat je de douchestraal perongeluk op je kleding had gericht.

-TheMightySlayer <3

hoe was het??

Reputatie 7
Badge +5

Neem een plastic tas mee en schone broek en onderbroek 

aubin wat vindt jij van broekplassen

Reputatie 7
Badge +5

spiders lijkt me vies

Badge +1

Hey NieuwsGierigeJongen

 

Het lijkt me verstandig om met enkele praktische zaken rekening te houden wanneer je met deze fantasie experimenteert. Neem bijvoorbeeld telkens een schone broek, onderbroek en wat vochtige doekjes mee, zodat je, wanneer je je fantasie beleefd hebt, je even kan schoonmaken en omkleden. Kleding doorweekt met urine is namelijk niet goed voor je huid. 

 

Ben je van plan om in het openbaar gezien te worden wanneer je hiermee bezig bent? Zo ja, bereid je je best voor op nare opmerkingen van anderen. Mensen kunnen namelijk hard zijn voor elkaar, dus wees niet verbaasd wanneer je uitgelachen wordt hiervoor, of wanneer er filmpjes van je worden gemaakt. Overweeg eventueel of dat het voor je waard is. 

 

Als je hier graag in een veilige omgeving mee experimenteert, is je kamer een goede optie. Wacht eventueel tot je alleen thuis bent, en haal wat handdoeken om de vloer mee te bedekken. Laat dan je fantasie de vrije loop gaan. Op je kamer hoef je je namelijk geen zorgen te maken om de blikken van anderen, of is dat net wat je opwindend vindt?

 

Kledij kan je aan de wastafel uitspoelen en dan in de was doen. Stellen je ouders zich vragen bij je natte kleding, kan je zeggen dat je er per ongeluk een kop thee overheen gekieperd hebt. 

 

Gr. Kenshin

 

aanrader voor thuis, doe het best wel vaak en het voelt goed!!😍

Badge

Ik vind het superleuk om in mijn onderbroek buiten in het gras te gaan zitten en dan lekker te plassen. Je plas loopt weg door het gras en je kan gelijk weer binnen een nieuw broekje aan gaan trekken. 

Reputatie 3
Badge +3

Niet luisteren naar deze mensen sommige dingen die moet je niet doen ondanks ze geil zijn want het is dom oké 

@Footsie Doe ik ook dikwijls er is niks dom aan plassen geil vinden ik plas buiten meestal in mijn bikinibroekje dat is snel weer droog in mijn onderbroek plassen vind ik ook geil maar ik plas dan meestal maar kleine beetjes het liefste in een boxershort gewoon stiekem voor tv s’avonds niemand die het merkt vind ik echt geil en dan daarna lekker vingeren.

Reageer