Vraag

Tips ?

  • 22 November 2018
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
ik ben een jongen van 18 en ik vind het fijn om dameskleding te dragen (jurken,rokjes,topjes,leggings,maar ook ondergoed van strings tot bh’s allemaal). Ik ga ook vaak weg met de auto en dan kleed ik me ergens om en ga ik door het bos lopen in dames kleding omdat ik dat spannend vind en fijn. Ik wil alleen niet dat mijn familie en vrienden hier achter komen wat kan ik het beste doen ? Alle tips zijn welkom

3 reacties

Doe waar je zin in het
ik zal zeggen neem een grote sport tas en doe daar al je dames kleding in ga naar het bos en kleed je daar in de bosjes om!

Veel plezier!
je moet doen waar je je goed bij voelt maar misschien is het toch goed om het er met iemand er over tehebben
Hey,

doe vooral wat je zelf gelukkig maakt! Wat maakt het nou uit wat andere zeggen, als jij maar gelukkig bent.

Ander hoeven het toch niet perse te weten, ga naar het bos op een rustig moment zodat de kans heel klein is dat je ander tegen komt. Neem ze mee in een grote sporttas zoals Jermyprive zei, waar hoef je je dan zorgen om te maken. Wat maakt het uit als je andere tegen komt, je doet gewoon wat je zelf leuk vind. Dat is erg knap van je dat je dat durft! Respect!👍🏼


Met vriendelijke groet.

Reageer