Vraag

Tijdens klaarkomen een soort ‘plas’. Help alsjeblieft!!!

  • 18 January 2020
  • 2 reacties
  • 805 Bekeken

Badge

Ik was mijzelf laats aan het aftrekken. Ik wilde wat nieuws proberen en dus wreef ik met mijn vingers langs het randje onder je eikel. Ik deed dit voor 10 à 15 min. Mijn penis was voor mijn doen echt groot en hard ( 15/16 cm) en ik wist dus dat klaarkomen mooi en lekker zou worden. Ik werkte er naar toe, pakte een ‘snotdoekje’ en ejaculeerde. Maar het doekje zat voor mijn penis en ik zag dus niet precies wat er gebeurde. Ik voelde de zogehete popjes niet, maar had een licht gevoel van klaarkomen. Ik keek dus (Dir alles was in maar 4 sec), en kwam tot de verbazing dat ik aan het plassen was. Tenminste, plassen? Het was niet geel em het rook nergens naar. En ik weet ook dat onder het rukken een man niet kan plassen. Ik moest ook niet, dat maakt het ook zo gek. Ik depte het vocht snel weg met een ander doekje (ik lag op bed). Ik heb een handdoek over het geen gegooid dat het bed wel bereikt had en klaar. Maar nu is mijn vraag na deze lap tekst, wat was deze vloeistof? Zover ik weet heb ik geen prostaat problemen en heb ik nooit moeite met plassen. En het leek en rook dus niet naar plas. Zeg even wat jullie denken dat het is (heb speciaal hiervoor een account aangemaakt).

 

Ps: Hopelijk komt het niet nep over, het is echt gebeurt.

 

Alvast bedankt!

 

Gr ano...


2 reacties

Sperma is een mengsel van zaad en een vloeistof (aangemaakt door je prostaat) die in je plasbuis bij elkaar komen. Het kan zijn dat je te weinig sperma cellen had aangemaakt om een echte witte kleur te zien. Wat je daadwerkelijk afscheid tijdens het klaar komen verschild erg per jongen. Sommigen alleen een thee lepel vol en andere een soort plasje ja. Als het aanhoudt, ALTIJD naar de dokter of in ieder geval je ouders informeren.

Fout een man kan onder een erectie wel plassen maar tijdens het klaarkomen niet omdat dan de prostaat opent en de urinebuis afsluit en net als bij meiden kun je voorvocht verlies hebben bij meiden zeggen ze dan wel eens dat ze nat zijn maar het is normaal omdat normaal seks aanschouwt werd zonder condoom en dat vocht zal dan ervoor zorgen dat het seksueel contact geen pijn doet door wrijving en het beter kan glijden echter niet iedereen kan dit of bij de een is de productie groter dan bij de andere.

Reageer