Thuis altijd lekker naakt lopen.

  • 10 August 2022
  • 12 reacties
  • 4558 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, ik vind het gewoon lekker en ook leuk om thuis altijd naakt rond te lopen. Mijn ouders laten mij gewoon doen en ze zeggen daar niets van.

Ik krijg ook regelmatig een stijve piemel en dan trek ik mij gewoon in de zetel af. Hier zeggen mijn ouders ook niets van zolang ik, nadat ik klaar gekomen ben, mijn zaad maar op ruim.

Wie loopt er thuis ook graag naakt en mag je dat ook gewoon van je ouders? Mag je ook lekker aftrekken in de zetel en zo? Reageer eens even.

 

(topic aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 10)


12 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Ik zou dit heel graag willen, maar ik denk niet dat ik dit mag. Ik zou in ieder geval niet gewoon op de bank mogen aftrekken.

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt dat je reageerde.

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 10)

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben thuis meestal ook naakt maar aftrekken in de woonkamer doe ik niet oksel wel soms een stijve maar dat maakt hun niks uit. Broer en broertje zijn ook vaak naakt als ik me wil aftrekken doe ik dat wel op m’n kamer en als ik me dan aftrek en m’n broer of m’n broertje of ouders komen binnen is dat geen punt 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo aubien, ik vind het leuk dat jij ook gewoon naakt rond loopt thuis.

Nu met dit warme weer hebben wij wel een voordeel, vindt je niet. Wij kunnen lekker naakt lopen. 

Bedankt voor je reactie. 

 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 10)

Alleen op  m'n kamer ben ik 9/10 keer naakt maar niet met gezin erbij

Reputatie 5
Badge +3

mijn ouders hoeven me niet perse met een stijve lul te zien,  als het warm is en ik ben alleen thuis vind ik het wel geil om naakt rond te lopen

Reputatie 7
Badge +5

-onnodige quotes verwijderd-

Ben je dan wel eens bloot als je ouders er wel zijn omdat je zegt dat je niet wil dat ze je stijve mogen zien?

Reputatie 7
Badge +5

(…)

Nu met dit warme weer hebben wij wel een voordeel, vindt je niet. Wij kunnen lekker naakt lopen. 

Hé Marco is zeker een voordeel we zijn nu bijna 5 weken op vakantie en ik heb nog geen onderbroek aangehad. Als we weer naar huis gaan zal het wel weer wennen zijn om iet aan te hebben

Reputatie 4
Badge +3

Ik doe dat niet, ik ben naakt op mijn kamer heb helaas geen slot en mag er ook geen );

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal, ik loop thuis altijd volledig naakt hoor. Mijn ouders zeggen daar niets van. Zij laten mij gewoon doen en dat vind ik wel keileuk hoor. 

Inderdaad, nu met dit warme weer is het nog veel leuker om naakt rond te lopen. 

Ik krijg ook regelmatig een stijve piemel en zo maar ik vind het juist keigeil om met een stijve piemel in huis rond te lopen. 

Mijn ouders laten mij toch gewoon lekker doen. 

Reputatie 5
Badge +3


​​​Ben je dan wel eens bloot als je ouders er wel zijn omdat je zegt dat je niet wil dat ze je stijve mogen zien?

Ja ik loop altijd naakt over de gang naar mijn kamer als ik gedoucht heb, dus dan zie je elkaar weleens naakt

Reputatie 1
Badge +1

Mijn ouders zien mij dikwijls met een stijve piemel rond lopen maar zij laten mij gewoon doen.

tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 10)

Reageer