te ver met jongen?

• 19 April 2014
  • 7 reacties
  • 1030 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Nou edn jongen uit mijn klas super dom noet populaor word gepest maar hij is eigenlijk wel aardig en hij verteld mij alles ook over sex enzo. Maar ik werd beetje opgewonden en hij ook en tken hebben we naakt en half naakte pics gestuurd via snapchat ma ma nu vraag ik me af of dit raar. Is. En normaal.....

7 reacties

het is niet raar maar ook niet zo slim. want somigge jongens die sturen je fotos door aan vrienden en die weer aan andere mensen enz.
als hij te vertrouwen is dan maakt het niet uit toch... als jullie van elkaar kunnen genieten en dat beide niet aan iedereen door verteld mag dat best vind ik. weest er wel zeker van dat hij het niet doorstuurt of op internet zet.
Snapchat is niet zo veilig als je denkt, sommige apps maken automatosch screenshots zonder dat je er een melding van krijgt. Dus nooit meer doen, het is sws beter om niks met naaktfoto's te doen. En gwn elkaar in het echt naakt zien 🙂
Het is belangrijk elkaar heel goed in vertrouwen te hebben. En hij heeft jou toch ook foto's gestuurd? Hij moet wel gek zijn om dan die van jou te versturen.
ik praat zelf met een jongen uit mijn klas over de meest sexuele dingen, maar ergens vind ik dat opluchtend en leuk om over te praten. Kijk gewoon extra goed uit en die geen dingen die eigenlijk zelf niet wil.
Altijd uitkijken met wat je stuurt via internet apps of andere media middelen... misbuik ligt makkelijk voor de hand! misschien is het beter om dit in het echt te doen dan via media... het is niet raar dat je opgewonden kan worden via verhalen van hem als je over seks praat dat zit nou eenmaal in de leeftijd :)

Succes!
Ja das normaal ik stuur zoiets naar iedereen je wilt gewoon wat experimenteren
Het is niet erg om nieuwsgierig te zijn 😉

Reageer