Te kleine borsten


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey

Ik ben een meisje van bijna 15 en ik heb cup a70. Volgens mij groeien ze nog maar ik weet t niet zeker. Ik voel me heel onzeker hierover. Weten jullie wat ik moet doen?

Xx Ezgirl

14 reacties

En zijn ze te klein?
Of zijn er jongens die niet perse cup C+ willen?
volgens mij maken de grote van borsten bij de meeste jongens niet uit maar ja
Nouja, je ontmoet elkaar vaak met kleding aan.
Dan is de grootte van iemands borsten niet echt belangrijk, daarnaast is die dan ook lastig in te schatten.

Als de kleding uiteindelijk uitgaat, maakt de omvang voor zover ik weet toch niet meer uit.
Jongens doen wel stoer zo van: later wil ik een vrouw met cup d ofzo, maar bij de meeste jongens gaat hem stiekem Gwn over het karakter van een meisje.
MENSPERSOON heeft gelijk en er zijn trouwens genoeg mensen die meisjes met kleinere borsten ook leuk vinden hoor!
Okay
Bedankt voor alle reacties
Xx
Meid ik heb ook maar 70a en mijn vriend vind het supper sexy zo lang je een goede persoonlijkheid hebt en je de juiste ontmoet is er niks om je voor te schamen ik was eerst ook onzeker maar het word minder geloof en als een jongen je niet mooi vind zoals je bent is hij het niet waard
Xx succes he
Maak je vooral geen zorgen! Borstgrootte maakt niks uit. Als iemand een probleem maakt van jouw borstgrootte dan kan je beter het contact verbreken, want je hebt veel meer te bieden dan dat. Daarbij komt dat kleine borsten erg handig zijn, denk aan sporten, liggen op je buik, gevoeligheid. Met kleine borsten heb je daar echt voordeel mee. Net zoals wat Anoniempje zei, er zijn zat jongens die juist kleine borsten sexy vinden. En daarbij zouden je borsten nog kunnen groeien sinds je pas 15 bent. Geniet maar gewoon lekker van je eigen lichaam. En denk eerder aan je karakter, want dat is makkelijker aan te passen dan de grootte van je borsten 😉 Het komt allemaal goed.
Thanksss
De grootte van borsten maakt mij persoonlijk niks uit maar ik ken wel mensen die t wel uitmaakt (of dat is wat ze beweren) ik vind borsten die echt heel groot zijn juist minder mooi. BTW het klinkt alsof borsten het enige is wat er toe doet maar de meeste jongens gaat het gewoon om het karakter en degene bij wie dat niet zo is kun je beter geen aandacht schenken.

Hoop dat ik heb geholpen.
Het maakt niks uit of je kleine of grote borsten hebt. Ik zag toevallig daarnet nog een artikel waarin stond dat het voor de mannen allemaal best wel wat kleiner kan
Okay heel erg bedankt!
Vaak boeit het jongens het niet echt en ze groeien zeker nog wel je hoeft je niet onzeker te voelen
Ik vind persoonlijk als man klijner mooier dan van die grote hang tieten

Reageer