Vraag

Te klein?

  • 19 August 2018
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen en ik ben 13 jaar
Ik ben een beetje (heel erg) onzeker over mijn piemel lengte hij is 8 cm slap en 10 stijf is dit een normale lengte?
En wat voor lentes hebben jullie?

4 reacties

Ik ben een meisje, maar voor een 13 jarige is dit vgm normaal. Ik zou me er geen zorgen over maken want jongens komen later in de puberteit dus ze groeien ook later. Het gemiddelde van heel Nederland is trouwens 13 cm stijf...
Ik hoop dat je hier iets aan hebt
https://gemiddeldgezien.nl/gemiddelde-lengte-penis

Nouja, dat is vrij normaal voor jouw leeftijd, volgens die site.

"En wat voor lentes hebben jullie?"
Zoek gewoon andere topics op.
Om de een of andere reden vinden mensen het echt leuk om hun penis met anderen te vergelijken.
Niet dat je zo jezelf gerust kunt stellen, omdat @XxxzANoNiempjeZZX1231 met twaalf jaar zegt een werktuig van zestien centimeter in zijn broek te hebben.
Ik zou liever de lengte van b.v.b. iemands neus een keertje gevraagd zien worden, maarja sommige dingen krijg je nou eenmaal niet...
Het is vrij normaal ik vind persoollijk kleinere piemels leuker dan grote (ik heb nooit seks gehad maar ik vind kleinere gewoon leuker) maar die groeit wel als je 14-16 bent dus Don't worry
ja wat me.me zegt hij zal nog wel een keer gaan groeien dont worry about it

en @menspersoon dat vraag ik me soms ook af, ik vind zelf dat je niks aan de info heb over hoelang die van iemand anders is

Reageer