te grote penis mening meisjes 13 jaar

  • 26 May 2021
  • 4 reacties
  • 774 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben … ik ben 13 jaar en mijn penis is slap 12,5 en stijf 17,4 . Ik ben hier erg onzeker over en wil eigelijk heel graag weten wat meisje daar van vinden (ook natuurlijk met de gedachte dat ik pas 13 ben en mijn penis voor dat ik ont maagd ga worden waarschijnlijk nog wat groter wordt)


4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

onnodige quote verwijderd


heyyy, over het algemeen des te groter des te beter! je hebt lucky en hoeft zeker niet bang of onzeker te zijn!! ik ben 14 jarige meisje (dus iets ouder dan jou) en heb best wel wat ervaring met sex enz. geloof me de jongens die ik ken zouden willen dat ze zo'n grote hadden! je hebt geluk t is je gegunt! dat je 13 bent is wel heftig maar hoeft niet veel te zeggen. het komt vast goed, maar wees niet onzeker, veel boys zouden willen wat jij had. :>

Reputatie 1
Badge

hoi

ik vind het alleen maar leuk aantrekkelijk lekker dat jongens grote hebben dat is ook tijdens het vrijen fijner voor het meisje denk ik mij lijkt het zowiso fijner dan doet het meer pijn en is het goed gevuld daarbinnen dus alleen maar goed denk ik

Reputatie 1
Badge +1

Joo, dit is totaal geen probleem hoor. Jouw piemel is gewoon wat eerder begonnen met groeien dan die van je leeftijdsgenoten. Zoiezo is 17.5 een prima lengte.

Badge

Hey

 

Ik ben een meisje van 16 ik heb al wel wat meegemaakt op seksueel gebied. Maar hoe groter de penis hoe meer genot. Je moet er echt niet onzeker over zijn je mag eigenlijk blij zijn met een grote penis. Ik bedoel als meisje heb je liever een penis van 17,4 dan een penis van 9cm. 

Reageer