Vraag

Te gevoelig

  • 21 June 2020
  • 6 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heey, ik ben een meisje van 13 en ik masturbeer al een tijdje, ik heb alleen 1 probleem. Telkens als het te gevoelig voor me  word stop ik, waardoor ik niet op mijn hoogtepunt kom. Weet iemand hoe dit komt of hoe ik ervoor kan zorgen dat ik wel klaarkom?

Groetjes xxx


6 reacties

Ik heb hier ook last van gehad wat voor mij helpte was om als het te gevoelig wordt om je clit heen te gaan en het niet direct aan te raken wat je ook kan doen is de douche kop gebruiken 

~lena

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb hier ook last van gehad wat voor mij helpte was om als het te gevoelig wordt om je clit heen te gaan en het niet direct aan te raken wat je ook kan doen is de douche kop gebruiken 

~lena

Dit klinkt miss raar, maar wat is precies je clit? 

Groetjes!

Het is juist goed dat je op tijd stopt. Je clit is erg sensitief, er zijn daar namelijk heel veel zenuwuiteinden. Als ie te veel prikkels binnen krijgt kan het echt pijn gaan doen. Zover wil je echt niet gaan. Overstimulatie kan er zelfs voor zorgen dat je clit blijvend ongevoeliger wordt. De tip van de douchestraal is zeker een aanrader.

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb hier ook last van gehad wat voor mij helpte was om als het te gevoelig wordt om je clit heen te gaan en het niet direct aan te raken wat je ook kan doen is de douche kop gebruiken 

~lena

Dit klinkt miss raar, maar wat is precies je clit? 

Groetjes!

Je clit is je clitorus, klein knopje aan bovenkant van poenanie en het is erg gevoelig

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb hier ook last van gehad wat voor mij helpte was om als het te gevoelig wordt om je clit heen te gaan en het niet direct aan te raken wat je ook kan doen is de douche kop gebruiken 

~lena

Bedankt!

Reputatie 4
Badge +3

Het is juist goed dat je op tijd stopt. Je clit is erg sensitief, er zijn daar namelijk heel veel zenuwuiteinden. Als ie te veel prikkels binnen krijgt kan het echt pijn gaan doen. Zover wil je echt niet gaan. Overstimulatie kan er zelfs voor zorgen dat je clit blijvend ongevoeliger wordt. De tip van de douchestraal is zeker een aanrader.

Bedankt voor je tip lisa💋

Reageer