Vraag

tante in bh

  • 2 August 2020
  • 2 reacties
  • 3024 Bekeken

Badge

Hoi allemaal ik ben verliefd op mijn tante en ik moest daar laats oppassen haar kinderen had ik naar bed gedaan en toen ging ik beneden op de bank in het huis van me tante aftrekken maar op een gegeven moment kwam me tante thuis maar ik hoorde niks en ze zag mij aftrekken en zei lukt het? Ik zei ehhh jawel hoor met een hele schokkende stem 

Me tante zei je hoeft niet te schrikken hoor iedereen van jou leeftijd doet dit daarna zei je ben je al lang bezig ik reageerde er niet op ze zei vervolgens wil je weer verder gaan ik dacht maakt ze nou een grap want ik geloofde niet dat ze het meende ik keek haar heel verbaasd aan en ze zij ik help je wel even ze deed haar shirt los en ging in haar bh voor me zitten en zei ga maar verder ik ging met een hele rare gedachten toch maar verder toen ik klaar was (had gespoten)

Deed ze haar bh uit ik schrok daar erg van want ik had dat nog nooit gezien en zei ze maak maar een foto voor thuis om op af te trekken 

Ik deed dit en ging vervolgens naar huis 

Ik ben 14 me tante 22

Is dit raar?

Ben wel erg geschrokken 

 


2 reacties

Hoi

 

Het is helemaal niet de bedoeling om op een seksuele manier om te gaan met een familielid. Ik vind dan ook dat vooral je tante hier in de fout is; zij zou beter horen weten. Jij kon ook wel snappen dat deze situatie niet juist was, maar je tante zou, als meerderjarige, niet in horen gaan op een seksueel getinte situatie met een minderjarig familielid. 

 

Ik raad je sterk af om in de toekomst seksuele situaties op te zoeken in verband met je tante. Ga jezelf dus niet bevredigen wanneer zij in de buurt is, en verwijder eventueel de foto die je van haar genomen hebt. Online is tenslotte zo veel te vinden. Ook heb jij alle recht om, wanneer je tante initiatief neemt tot intimiteit, te zeggen dat je dat niet wilt. 

 

Gr. Kenshin

Doe dit maar liever niet meer.

Is een beetje te intiem en bovendien zijn jullie familie.

Liefs,

Anoniem19228

Reageer