Vraag

Tampon inbrengen oefenen

  • 11 June 2018
  • 6 reacties
  • 416 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haaiii
Is het mogelijk om een tampon in te brengen wanneer je niet ongesteld bent? Om te oefenen.
Of is dit slecht voor lichaam behalve dat het miss stroef gaat.

Xoxo AnoniemGirl1

6 reacties

Dat kan zeker! Ik zelf heb dat geoefend nadat ik mezelf had gevingerd omdat het dan natuurlijk nat is & dan gaat de tampon er makkelijk in
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Juist goed dat je wil oefenen en dit kan helemaal geen kwaad. Misschien is het inderdaad wel handig eerst je vagina wat vochtiger te maken (op welke manier dan ook), zodat het niet alleen iets realistischer is maar het ook makkelijker zal gaan.
Super erg bedankt!

@Daan. Heb jij dat nog meer manieren dan vingeren?

Xoxo
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik kan alleen glijmiddel bedenken. Ik weet niet of dit een reële situatie creëert, want misschien is het dan wel te nat. Echter kun je dit proberen als het je niet op natuurlijke wijze lukt. Verder raadt ik je ten zeerste af vloeistoffen te gebruiken die daar niet voor bedoeld zijn.
Okii
Hoi Anoniemgirl1,

Ik denk dat dit wel het beste is omdat je dan weet hoe het straks gaat, ook kan je inderdaad doen als je nat bent, of inderdaad glijmiddel gebruiken.

@Daan. Je zegt geen andere vloeistoffen, water moet toch nog net lukken maar gebruik inderdaad geen motorolie ofzo.

Groetjes, 360popescope

Reageer