Super grote schaamlippen.

• 13 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 1453 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb super grote schaamlippen.
Ik hou heel erg van skinny jeans en die staan mij ook 't mooiste, maar me grote lippen zie je er echt duidelijk in. En me ex zei ook altijd van grote lippen daar peste hij me wel eens mee maar toen vond ik het nog niet zo erg want het was me vriend maar. Maar nu heb ik er wel last van. Ook op de fiets doen ze pijn en jeuken heel erg! En dan schuur ik op me fietszadel die jeuk is zo erg..... wat moet ik doen? Ik wil echt schaamlip verkleining kost echt teveel geld anders had ik dat meteen gedaan! En accepteren kan ik niet, het is gwn heel erg overdreven. Op een gegeven moment ging ik ook naar andere vrouwen zn schaamlippen kijken bij hun broek, heel raar eigelijk.. maar hun hebben dat allemaal niet.. Hij hangt ook gwn hè. Soort vlees blegh.. vroeger droeg ik 2 strings en dan zag je ze niet meer zo erg door mn broek heen maar 2 strings is echt niet fijn hoor! Wat kan ik doen en herkennen jullie dit meiden??

7 reacties

Hoi Okedoeii,

Ik herken het! En zelfs dat jeuken heb ik ook gehad. Ik had dat jeuken vooral heel erg voordat ik ongesteld werd. Dus ik weet niet hoe oud jij bent? Maar nadat ik ongesteld was geworden, jeukte het niet meer zo erg. Soms als ik ongesteld moet worden, jeukt het nog wel. Ik weet niet of jij dit herkent?

Ik ga je nu iets heel raars vertellen... Toen ik die hele erg jeuk had, zorgde m'n zadel ervoor dat het minder werd, als je snapt wat ik bedoel? Maar toen ik dus van m'n fiets afging, kwam de erge jeuk weer terug. Ik had het ook niet altijd, maar in sommige momenten. Wat mij één keer heeft geholpen was natuurazijn. Ik weet niet of dit goed is voor daar beneden, maar het gaf mij wel een hoop rust. Eindelijk kon ik even zonder jeuk lopen.

Ik draag nier súperstrakke broeken, wel gewoon strakke broeken. Maar ik heb niet dat je het ziet. Het zou ook kunnen komen door de soort broeken die jij draagt en die ik draag. Wat nou als je nét geen skinny jeans draagt? Dus broeken die net wat losser zijn. Nu gelijk zo'n hele wijde broek, haha. Maar een heel klein beetje lossere, die al geen skinny wordt genoemd.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Suzan (14) xx
Ja precies die! ^ Suzannevdb
Alles hetzelfde. Ik heb ook met alle smeersel geprobeerd ook zoals yoghurt hielp ook wel goed, maar dan niet voor lang. Ik gebruik de prikil, dus ik wordt niet ongesteld. Misschien is dat een teken dat ik dan ongesteld zou moeten worden normaal. Ik ga nu ook natuurazijn proberen, bedankt voor je tips!

Groetjes, Xxx
@okedoeii,

Graag gedaan! Best toch een goed gevoel als je niet de enige ben:).

Ik weet alleen niet of natuurazijn ook werkelijk goed voor je is. Het werkt wel. Trouwens.. De eerste keer wel, de andere keren niet meer heel erg.

En Ohja, wat is de 'Prikil?', bedoel je hiermee de pil?

Dus dat wilde ik nog even zeggen:),

Suzan (14) xx
Dankje!
De prikpil is een prik, die krijg je dan 1x in de 12 weken in 1 van je bil. Die prik beschermt je tegen zwangerschap en dus wordt je ook niet ongesteld. Heel slecht lijkt mij maar ik heb het al sinds m'n 12e, en het is super fijn, om niet ongesteld te hoeven zijn! Me ouders waren dus bang dat ik zwanger zou raken, je weet maar nooit... dus toen hebben ze dat gelijk voor mij geregeld.
^ @suzannevdb
Groetjes, xxx
Ik heb dat ook alleen heb ik ook nog dat het heel raar is de ene schaamlip is langer dan de ander?!?! ben ik hier de enige mee?
Ik heb dat ook alleen heb ik ook nog dat het heel raar is de ene schaamlip is langer dan de ander?!?! ben ik hier de enige mee?

Ik heb dat ook.. gelukkig geen last van

Reageer