Vraag

strakke voorhuid

  • 13 November 2020
  • 6 reacties
  • 583 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, ik denk dat mijn voorhuid te strak zit. Want als ik een stijve penis heb word mijn eikel nog bedekt door mijn voorhuid en als ik hem dan naar beneden probeer te trekken dan gaat het uiteindelijk pijn doen en staat hij heel strak. Onder de douche probeer ik mijn voorhuid voorzichtig uit te rekken (want ik had gehoord dat hij ook kan scheuren) dan neem ik mijn vingers en steek die onder mijn voorhuid en rek m een beetje uit, maar ik heb niet het gevoel dat het helpt. Heeft iemand nog tips en trucs? En is dit ernstig? Alvast bedankt voor je antwoord


6 reacties

Badge

Hey! 

 

Dit is een serieus probleem! Ik heb hier jammer genoeg zelf ook last van.. mijn voorhuid is te nauw waardoor hij er niet overheen komt. In jouw topic las ik wel dat je hem een beetje uit probeert te rekken, dit moet je NIET meer doen! Dit veroorzaakt littekens aan de binnenkant van je voorhuid waardoor die nog minder rekbaar word. Het enigste wat je hier aan kan doen is naar een dokter gaan. De dokter zal je 2 dingen voorschrijven: 1. Een zalfje die je voorhuid verfijnt waardoor het "makkelijker" zou zijn om hem over je eikel heen te krijgen of 2: een operatie. Deze operatie is gewoon een besnijdenis oftewel dat ze je voorhuid grotendeels weghalen. Voor mij werkte de zalf helaas niet waardoor ik binnenkort onder het mes moet! Het maakt niet uit welke je kiest, wat jij het fijnste vind ofc 🙂 maar 1 ding wil ik je wel echt mee geven, doe hier snel wat aan want dit kan later VEEL en ERNSTIGE gevolgen hebben! Doe er je voordeel mee :)

Gr, SecretM1lky

 

(P.S. bespreek dit zo snel mogelijk met je ouders zodat je een afspraak kunt maken met een dokter!)

Ik kan allen maar instemmen met @SecretM1lky 

Badge

hyhy

 

Hier moet je inderdaad mee naar de dokter. Ik had dit al toen ik 7 was geen idee hoe ze het konden weten maar tja ik heb ook een operatie gehad. In het begin doet het wel pijn( dheu het is een operatie) maar nu voel ik er niks van. En heb ik ook geen pijn ofzo. 

 

Veel succes

Reputatie 2
Badge +4

Hey! 

 

Dit is een serieus probleem! Ik heb hier jammer genoeg zelf ook last van.. mijn voorhuid is te nauw waardoor hij er niet overheen komt. In jouw topic las ik wel dat je hem een beetje uit probeert te rekken, dit moet je NIET meer doen! Dit veroorzaakt littekens aan de binnenkant van je voorhuid waardoor die nog minder rekbaar word. Het enigste wat je hier aan kan doen is naar een dokter gaan. De dokter zal je 2 dingen voorschrijven: 1. Een zalfje die je voorhuid verfijnt waardoor het "makkelijker" zou zijn om hem over je eikel heen te krijgen of 2: een operatie. Deze operatie is gewoon een besnijdenis oftewel dat ze je voorhuid grotendeels weghalen. Voor mij werkte de zalf helaas niet waardoor ik binnenkort onder het mes moet! Het maakt niet uit welke je kiest, wat jij het fijnste vind ofc 🙂 maar 1 ding wil ik je wel echt mee geven, doe hier snel wat aan want dit kan later VEEL en ERNSTIGE gevolgen hebben! Doe er je voordeel mee :)

Gr, SecretM1lky

 

(P.S. bespreek dit zo snel mogelijk met je ouders zodat je een afspraak kunt maken met een dokter!)

Bedankt voor je antwoord maar ik heb mijn voorhuid wel al 1 keer over mijn eikel gekregen (en toen snel weer terug gedaan) dus het volgens mij wel mogelijk, veranderd dit de zaak?

Badge +4

Oh kan ie dan scheuren daarom had ik er een halve maand last van schrik er wel effe van dat ie kan scheuren 

Badge

Ik doe hem zo ver naar achter en ik trek het uit elkaar (zacht) en dan komt ie verder

Reageer