Vraag

strakke vagina

  • 13 May 2022
  • 2 reacties
  • 932 Bekeken

Badge

Hey ik ben 14 jaar bijna 15 en masturbeer regelmatig. Ik krijg et gewoon 2 vingers in. Maar het probleem is. Op het moment dat ik een vibrator probeer past het niet. Ik heb namelijk een vrie die en we zijn eig wel klaar voor sec maar ik be  bang dat t dan niet past. Ik heb ook al glijmiddel geprobeerd. Ik ben ook gewoon super ontspannen  en ben niet bang ofzo alleen toen het niet paste was ik ff verbaast  heeft ieman miss een tip hoe ik mijn vagina wijder kan maken? Want ik heb geen borstel die net wat kleiner is en ik denk dat iets wat van dun naar breed gaat het handigst is maar ik weet echt niet wat. Alv bedankt ;)


2 reacties

Ik heb echt gwn precies het zelfde probleem prc dit hahah ik denk wel dat als je seks hebt met iemand je echt super graag t wilt want met een dildo/vibrator probeer je te passen en druk je wrs een beetje maar met een pik ben je eig al heel snel geil ik kan bijv al klaarkomen als k gwn met m’n vriend aan knuffelen ben en k weet zkr dat als we nog meer stappen verder gaan k geiler ben dan normaal dus miss jij ook!

Badge

Hey 

Je moet even goed kijken of je vibrator wel gemaakt is voor in de vagina. Sommige vibrators kun je alleen maar bij je clit houden om te masturberen. Als je hem echt in je vagina wil doen moet je een dildo kopen met een vibratie functie. Maar deze kunnen best prijzig zijn.

 

Hoop dat dit helpt!

Anoniem2006789

Reageer