stomme keuze

  • 14 September 2021
  • 3 reacties
  • 702 Bekeken

Badge

Hi

 

vroeger had ik een vriendje, we waren toen best wel jong. maar omdat ik niet veel levenservaring had wist ik niet wat hij mij allemaal kon aandoen. Ik was veel meer verliefd op hem dan hij op mij… ik kon alles voor hem doen, zolang hij me maar leuk zou vinden… op een dag toen we samen in onze hut waren in het bos vroeg hij of ik mijn vagina kon laten zien. (Hij wist voor zijn leeftijd al veel over relaties en seks en hij was erg dirty-minded. ) ik dacht dat het een goed idee was, en ik deed het. Paar dagen later waren we op school en hoorde van mijn klasgenoot naast me wat mijn “vriendje” had gezegd. Hij had tegen iedereen gezegd dat we seks hebben gehad! Dat was natuurlijk helemaal niet waar maar ik was nog steeds in shock. Toen ik sommige ervan had overtuigd dat het een leugen was kwam het volgende: hij had verteld over dat ik mijn geslachtsdeel heb laten zien! Dit was de druppel. Sinds de dag van vandaag weet maar 1 persoon over wat die dag was gebeurd met me. Trust issues, ik geloof niet meer in dat stomme liefdes gedoe. Sommige mensen maken er of steeds grapjes over. Dat doet pijn. Ik heb niet erover gepraat met mij ouders of grote zus. Alleen tegen mijn oma in mijn foto lijstje…  Het was lang geleden maar het loopt me nog steeds achterna. Ik heb het gevoel dat het nooit meer overgaat…

 

ik wil tegen iemand praten die ik niet ken, zodat die het niet door kan vertellen… kan iemand daar voor zorgen?

Dank, “ely”

 


3 reacties

Heyy

 

Wat een vervelend probleempje zeg!

 

Je kan hier natuurlijk altijd een keer over praten met je ouders of zus. Die zijn er voor je en die zullen echt nooit wat doorvertellen aan iemand! Je ouders en je zus kan je echt vertrouwen :)

 

Als je het prettiger vindt om met iemand te praten die je niet kent kan je bijvoorbeeld met de kindertelefoon bellen of chatten. De kindertelefoon is iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bereikbaar op het telefoonnummer 0800-0432. De mensen daar zijn er voor je en alles wat je tegen hun verteld blijft tussen jullie!

 

Je bent natuurlijk ook altijd op het forum welkom om je verhaal te doen of om je vragen te stellen:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Hoi,

Ten eerste wat goed dat je het nu verteld hebt! Ik hoop dat dat ook wat oplucht. Ik weet niet of je een goede band hebt met je moeder of zus, maar als dat zo is kan je het misschien wel tegen een van hen vertellen (of natuurlijk tegen een andere persoon die je vertrouwd). Ik weet ook niet hoe oud je precies was toen het gebeurde, maar als mensen er nog steeds grapjes over maken kan je wel zeggen dat je dat niet fijn vind. En je bent natuurlijk niet verplicht te zeggen wat er precies gebeurd is. Weet wel dat lang niet alle relaties zo zijn en dat dit ook niet jouw schuld is.

Groetjes van mij 

 

Badge

Heyy! ik reageer een beetje laat, maar dankjewel… ik zal proberen er met mijn moeder over te praten!

 

groetjes “Ely”

Reageer