Vraag

Stoeien ging anders dan normaal.

  • 12 September 2019
  • 64 reacties
  • 32621 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo.
Ik hoop niet dat ik raar gevonden word maar er is wat gebeurt en wil het toch even kwijt. Zal het proberen kort uit te leggen.

Ik ben 16 jaar en heb een zusje van 12. We hebben een nichtje van 13 in de straat wonen die vaak bij ons komt spelen.
afgelopen weekend bleef ze ook logeren wat ze wel vaker doet.
savonds zat ik op me kamer die op zolder is lekker al in me pyjama te gamen toen hun me kamer binnen kwamen en beetje irritant gingen doen. heletijd op me klimmen en uitdagen om te komen stoeien. opzich gebeurt dat wel vaker dus uiteindelijk leg ik me controller weg en leg me zusje in de houdgreep. hun hadden ook al hun pyjama aan en terwijl ik me zusje vast heb trekt me nichtje aan haar broek en trekt hem naar beneden. ik laat me zusje los zodat ze haar broek weer goed kan doen maar inplaats daarvan trekt ze een de broek van me nichtje zodat die ook omlaag gaat. hun lagen helemaal dubbel van het lachen alleen in voelde me toch beetje ongemakkelijk. uiteindelijk gingen hun weer verder met stoeien alleen trokken ze de heletijd aan elkaars kleren en zover dat ze bij elkaar der pyjama broek en tshirt uit hadden en nog alleen ondergoed aan hadden.
op een gegeven moment lag me zusje op haar rug en me nichtje zat op de buik van me zusje en trok in 1 keer aan de bh van me zusje zodat deze niet meer goed zat en haar borsten te zien waren. ik wilde me zusje helpen en dacht grappig te zijn door de bh van me nichtje los te maken aan de achterkant. ook toen werd er weer veel gelachen en deden ze hun bh weer goed maar gingen nu samen op mij af. ze proberen met ze 2e mijn broek te laten zakken. ik lag op een gegeven moment op me buik en proberen me broek vast te houden maar ze kregen het toch samen voor elkaar om me broek met onderbroek enal naar benenden te trekken. Het enige wat ze zagen waren me billen. 1 van hun gaf nog een paar klappen op me billen. op dat moment roept me moeder hun dat het tijd is dat ze naar hun eigen kamer gaan. ik kon toen gelukkik weer snel me broek goed doen en hun hebben der pyjama ook weer aangedaan en zijn naar benenden gegaan.

ergens vond ik het wel raar dat dit gebeurde maar aan de andere kant hebben we wel heel erg gelachen. het voelde alleen raar omdat hun niet meer zo veel kleren een hadden en ook mij wilde uitkleden maar had niet het gevoel dat het met seks temaken had maar gewoon stoeien en gek doen.
is het heel raar dat dit gebeurde? en had ik miischien eerder weg moeten gaan? en wat moet ik doen als dit nog eeen keer gebeurt?

hoop echt dat ik niet raar word gevonden.

Dit topic is gesloten

64 reacties

Reputatie 1
Badge
Hey,

ik snap wel dat je dit raar vind maar waarschijnlijk is het gewoon gek doen.
als het vaker gebeurt kun je er beter over praten met je zusje en nichtje of zo

Groetjes!
met me zusje gebeurt afentoe nog. me nichtje is als wat langer geleden.
vanmiddag neemt me zusje een vriendin mee die keer gezegt heeft tegen der dat ze nog nooit een jongen heeft bloot gezien maar dat wel graag zou willen.
opzich is dat niet de reden dat ze komt maar me zusje vertelde dit zodat ik wel thuis ben als hun er zijn want misschien wil ze mij wel zien dan. zou opzich wel leuk zijn als ze dat wil, eindelijk iemand wat dan niet persee geheim hoeft te blijven.
Incest is verboden al begrijp ik wel omdat ik toen ik toen ik jonger was stapel verliefd op mijn tante was, mooie jonge vrouw en zeer lief ook goed voorzien van een weelderige boezem maar ik werd ouder vond haar nog altijd een zeer mooie vrouw toch blijft het dat zij het zelfde bloed draagt maar iedereen wordt verliefd enkel lastig als het op familie is maar dat geeft enkel problemen want denk je hebt seks met familie dit gaat fout en ze willen je niet meer zien wat dan?
ik heb ook geen seks met me zusje of nichtje, we zitten alleen aan elkaar enzo.
vanmiddag was dat vriendinetje van me zusje mee gekomen. me zusje had tegen haar gezegt dat ik me wel wilde uitkleden voor haar. uiteindelijk wilde ze dat wel zien en toen kwamen ze naar me kamer toe en heb ik me voor hun uitgekleed. ze heeft toen ook een beetje aan me gezeten maar dat vond ze wel heel spannend.
ik vroeg aan haar of ik ook wat mocht zien van haar maar dat wilde ze eerst niet. toen vroeg ik aan haar of ze het wel durfde als me zusje het ook deed en dan durfde ze het wel. hun zijn toen allebij met hun brosten bloot gegaan en ik werd toen zo opgewonden dat ik heel snel klaar kwam.

heb nu haar nummer gekregen en we zitten beetje te appe enzo. ik zou haar wel als me vriendin willen zodat ik meer met haar kan doen. ze is namelijk best wel knap
Hey peter

Het blijft me ongebruikelijk lijken om op een seksuele manier naar familieleden te kijken. Ik raad je af om hiermee verder te gaan. Dit soort situaties hebben vaak de neiging om uit de hand te lopen.

Groetjes
Kenshin
Er zijn niveaus want ik ben nu transseksueel maar daarvoor een jongen en ik had een vriendin geen liefje maar maatje. We waren 5of 6 toen ze haar broek liet zakken en ik 😶 oh ze zei kijk ik keek en zei aaaa waar is je piemel ze zei piemel? Ik dus ook de broek omlaag en zij ey dat is een worstje ze tikte op haar vagina en zei waar is mijn piemel?

Mama kwam binnen en zij van 🤤wat zijn jullie 2 bezig en waarom geen broek ik zei mama Christina er is iets ze heeft geen piemel. Mama legde uit dat dat normaal was omdat Christina een meisje is en jongetjes een piemeltje. Mama zei kijk dit mag niet want je piemeltje laten zien is niet netjes en Christina mag haar spleetje niet laten zien.

Mama zei als je ouder bent leer je waarom jij een piemeltje hebt en Christina als meisje een spleetje want mama ging echt niet zeggen dat is voor seks maar Christina en ik waren nieuwsgierig wat toch nog een verschil is met stoeien en ok ik geef toe dat we gezoent hebben ook uit nieuwsgierigheid want we zagen een tekenfilm en waren van wat is dat dus we gaven elkaar een kusje en waren van ewwww vies mama was van 😂 kinderen maar we zien het en weten als een kind niet wat is het.
ja maar wij zijn wel wat ouder dus snap wel dat het niet hoort maar we vinden het allebei lekker dus zitten we afentoe aan elkaar.

kreeg van eht weekend ook een appje van dat vriedinetje van me zusje dat ze alleen thuis was en of ik wilde langs komen.
ben toen bij der geweest en was wel duidelijk dat ze meer wilde dan laatste keer, we hebben wat gezoend en hebben ons ook uitgekleed. ik was helemaal bloot en zij had nog haar bh en onderbroek aan.
we hebben nog wat gezoend en ondertussen ook aan elkaar gezeten.
opeens ging haar kamer deur open en hoorde we opeens een gil. haar zus was eerder thuis gekomen en dat hadden we niet gehoord. toen ik me omdraaide zag ik dat het een meisje was uit me klas, had echt geen idee dat hun zusjes waren.
ze zei dat ze het tegen der ouders ging vertellen en op school, toen ze weer terug ging naar der kamer ben ik der gevolgt en heb ik haar gesmeekt om dat allemaal niet te doen.
uiteindelijk zei ze dat ze het niet ging doen als ik dan deed wat zij zegt. ze pakte haar telefoon en maakte opeens een foto van mij, ik was nog steeds bloot. daarna zei ze dat ik mezelf moest rukken en zei ging dat filmen. toen ik klaar gekomen was stopte ze met filmen en zei ze dat het voor nu goed was maar dat ze nog wel wat ging verzinnen. ik zei wel dat ze mij en haar zusje dan met rust moest laten en dat vond ze dan goed.
ben nu heel benieuwd hoe het straks is op school, zal wel beetje ongemakkelijk zijn als ik die zus zie.
Hey peter

Dat was niet verstandig van je. Zo’n filmpje kan heel eenvoudig verspreid worden. Ik kan me voorstellen dat je wilde voorkomen dat de zus van het meisje wat verder ging vertellen, maar dit was niet de juiste manier.

Heb je dit meisje inmiddels nog gesproken?

Gr. Kenshin

ja was misschien niet heel slim maar ik was al opgewonden en zij is ook echt heel knap dus vond het wel opwinden om te doen. en het is gefilmt in haar slaapkamer dus denk dat voor haar ook niet handig is om door te sturen ofzo

dat meisje heb ik nog wel gesproken, we appe zowat heel de dag over alles en nogwat.

haar zus heb ik vandaag wel gezien maar niet echt gesproken, heb normaal niet echt contact met haar. begreep van haar zusje wel dat ze dat filmpje nog een keer zat te bekijken dus waarschijnlijk is houd ze het wel voor zichzelf. 

dat vriendinetje vind ik wel erg leuk en heb ook alleen nog maar gezoent en zij mij een beetje gerukt. ik zou opzich wel meer willen met haar maar dat is denk ik ook gewoon heel normaal. 

dat haar zus mij ook heeft bloot gezien vind ik opzich ook wel opwindend. ik denk alleen dat zij nooit meer zou willen doen met mij.

Reputatie 1
Badge

@peter

Hey jongen, 

IK denk dat dat echt normaal is je zit toch in de puberteit.

 

reactie aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12 (off-topic) en forumregel 9 (oodige en choquerende seksuele details).

 

Hey peter

 

Ik blijf het je afraden. Wie weet wat zal er gebeuren in de toekomst. Iemand zou je nogmaals kunnen betrappen, en deze keer daadwerkelijk doorvertellen wat er plaatsvond. 
 

Zou er iemand van je eigen leeftijd zijn die je graag beter zou leren kennen? Het is een stuk verantwoorder en hoogstwaarschijnlijk ook fijner om te experimenteren met iemand van je eigen leeftijd. 
 

Gr. Kenshin

Bedoel je dat vriendinetje ook als afrader? wat ik wilde juist met haar dat soort dingen doen zodat ik geen behoefte meer heb om dat met me zusje te doen.

er zijn meisjes genoeg die ik zou willen leren kennen alleen hun mij vaak niet, ben niet echt de populeren jongen van de klas. ik vind de zus van dat meisje ook al heel lang leuk, zou kunnen proberen om iets met haar te krijgen.

vanmiddag was ik vroeg uit en dat meisje ook dus ben ik weer langs gegaan. die zus was natuurlijk ook thuis wat ze zit bij mij in de klas. we gingen naar haar kamer en beetje tezoenen enzo en we zijn nu niet bloot gegaan omdat haar zus thuis was. ik kon het alleen niet laten om toch even mij broek open te doen en me penis uit me broek te halen zodat ze met toch kon rukken. komt haar zus binnen om te controleren of we niks aan het doen waren. ik geloof haar alleen echt niet want ze kwam presies binnen toen ze me ging rukken. volgens mij wilt ze me gewoon bloot zien. haar zusje stopte toen wel met rukken dus ik heb het zelf verder gedaan tot ik klaarkwam terwel hun stonden te kijken.

 

Hoe oud is het vriendinnetje? In mijn ogen draait het grotendeels om de leeftijd. Als dat vriendinnetje ongeveer even oud is als jij en als ze haar toestemming geeft, zou er in principe geen probleem zijn. Is dat vriendinnetje echter enkele jaren jonger, is het eerder gepast om iemand op te zoeken van je eigen leeftijd. 

 

Je zou de oudere zus van dat vriendinnetje beter kunnen leren kennen. Als ik het goed begrijp, ligt haar leeftijd dichter bij die van jou. 

 

Gr. Kenshin

Volgens de wet mag seks vanaf 16 met iemand die 5 jaar ouder is en wederzijds goedkeuring. 

Ik ben 15 mijn liefje is 15 dus zeggen wij kom we vrijen geen probleem want beiden minderjarige ok maar even oud. 

Het is af te raden omwille van je bent minderjarig en meeste kennen geen condoom of het kan mis gaan. Stel het gaat mis en het meisje zwanger wat dan als kind want je gaat naar school en zij ook dus beiden geen geld voor het kindje maar is er een kindje kun je niet zeggen ik ga eens fijn op stap want je kindje moet verzorgt worden en ik denk dat je dat niet wilt. 

Mijn liefje neemt de pil omdat haar moeder weet dat ik transseksueel ben en mijn moeder weet dat ik een vriendin heb dus haar moeder en mijn moeder leggen samen want je kan niet zeggen van Taylor geen seks blijf van haar af omdat ik ben geen klein kind meer en mijn meisje ook niet dus onze mama's weten kijk die 2 gaan seks hebben dus laat ze het veilig doen maar de pil is in de €100 voor 1 maand. Het is dat of condoom maar een condoom is niet 100%. Opa en oma zeiden we gebruikten ook een condoom en je ziet Taylor ik heb er 2 u mama en u tante al was je mama 1 die niet kon luisteren en mama is 32 ik ben bijna 16 dus mama was 16 toen ik geboren werd en een jeugd als haar vrienden had ze niet. 

Dus wees wat voorzichtig en geniet van je jeugd want het is voorbij alvorens je het weet 

dat vriendinetje is 13 dus weet niet of dat teveel verschil is met mij. we hebben ook nog niet echt verkering ofzo en ook nog geen seks gehad ofzo. heb tot nu toe alleen haar borsten gezien. ze wil voor de rest ook niet bloot nog en dat accepteer ik gewoon. ze vind het wel leuk om mij bloot te zien dus ik kleed me wel voor haar uit, vind dat zelf ook erg opwindend om te doen. 

haar zus zit bij mij in de klas en is ook even oud. zou het opzich wel leuk vinden om haar wat beter te leren kennen en misschien wel als vriendin

Leer die klasgenoot van je gerust beter kennen. Hoewel ik het niet ok vond dat ze dat filmpje van je maakte, leek ze een zekere interesse in je te tonen. Eventueel zou er tussen jullie een ‘friends with benefits’ relatie kunnen ontstaan?

 

Gr. Kenshin

ik denk dat het onbedoelt al een beetje is gebeurt.

we waren vroeg uit en ik ging eerst naar huis om me spullen thuis neer te zetten en even wat drinken enzo. ben daarna naar het huis van het vriedinejte gegaan want dacht dat zij ook vroeg thuis was. haar ouders komen niet voor half 6 thuis van werk dus we hebben altijd wel effe om nog wat tedoen. alleen toen ik bij haar huis was bleek ze nog niet thuis te zijn maar haar zus liet me wel binnen want ik mocht wel op haar wachten binnen. zij ging toen naar de kamer en ik ben later er ook maar heen gegaan want stond daar maar alleen te wachten. toen ik binnen kwam zat ze aan haar bureau huiswerk te maken dus ik ging naast haar staan om te kijken wat ze aan het doen was en proberen de antwoorden te onthouden, scheelt mij weer huiswerk. maar toen ik naast haar stond kon ik een beetje in haar tshirt kijken, zag stukje van haar bh en ik werd daar best wel opgewonden van. alleen de laatse tijd als ik opgewonde raak moet ik mezelf gewoon rukken. dus ik zei dat tegen haar en vroeg of ik me mocht rukken en toen zei zij: je doet maar. dus ik deed me broek naar beneden en stond naast haar mij te rukken. zij had niet verwacht dat ik het echt zou doen dus zij draaide met haar stoel mij kant op zodat ze me goed kon zien. ik ben toen pal voor haar gaan staan en ging me rukken. toen ik bijna moest klaarkomen zei ik tegen der dat ik over de heen ging spuiten maar toen schreeuwde zij keihard neeeee dus ik draaide net optijd weg alleen wel de verkeerde kant op en spoot toen over haar bureau heen. vooral de huiswerk waar ze mee bezig was en haar toetsenbord van de pc zaten onder. 

zag dat het ondertussen al wat later was geworden dus ben toen snel naar huis gegaan. toen ik thuis was zag ik dat ik al veel eerder een appje had gekregen van me vriendinje dat ze bij een vriendin logeerde en niet meer naar huis kwam. opzich vond ik dat niet zo erg want dit was minsten zo opwindend. morgen zijn we weer optijd uit dus ga dan weer proberen om bij haar zus op de kamer te komen. vind haar stiekem eigelijk wel leuker.

In principe vind ik het gezonder dat je ditmaal omging met iemand van je eigen leeftijd. Ik kan me voorstellen dat dit meisje wat verbaasd was toen je jezelf in haar bijzijn begon te bevredigen, je had dat ook in de badkamer kunnen doen, maar zolang ze dit niet onprettig lijkt te vinden, is er in principe geen probleem. Je zou er echter in de toekomst voor kunnen zorgen dat je bureaus, toetsenborden en dergelijke schoon houdt. 

 

Gr. Kenshin

het is het zelfde meisje wat me gefilmt heeft dus dacht ook niet echt dat ze het erg zou vinden. ikga wel proberen om wat meer contact met haar te krijgen. dat het over haar bureau ging was echt perongeluk. hoop dat ze me volgende keer ofzo ook wilt aanraken.

heb de laatste tijd wel vaak last van een stijve, vandaag op school had ik het ook. ik zag een string van een meisje en kreeg gelijk weer een stijve, ben toen naar de wc geweest om me te rukken.

vind het opzich nog wel moeilijk om te weerstaan om iets samen met me zusje tedoen. was opzich wel makkelijk dat er altijd wel iemand was die mij kon rukken en dat ik ook aan haar mag zitten. doe het nu elke keer zelf maar dat is toch anders. we zijn gistere avond nog wel samen in bad geweest maar we hebben elkaar niet aangeraakt, heb wel mezelf gerukt want keer wel een stijve.

 

Het lijkt me vrij normaal dat je verlangt naar iemand die je bevredigt. Dat heeft een groot deel van de tieners naar mijn vermoeden. Echter is het verstandiger om hiervoor iemand van je eigen leeftijd op te zoeken, zoals bijvoorbeeld dat meisje dat je beter leert kennen. Als ze openstaat voor aanrakingen en dergelijke, zouden jullie samen zeker wat fijns kunnen doen. Zoek gerust eens op wat een meisje fijn zou vinden, zodat je het voor haar ook een fijne ervaring kan maken. 

 

Gr. Kenshin

heb echt en super lekker weekend gehad. ik wist dat dat meisje uit me klas alleen thuis zou zijn want haar zusje was nog logeren en haar ouders werken zaterdag ook. 

ik ben naar haar huis gegaan in de hoop dat ik naar binnen mocht komen en dat mocht ik. toen we op haar kamer kwamen zei ze dat ze het opzich wel opwindend vond toen ik me stond te rukken voor haar. ze had nog niet eerder en penis van zo dichtbij gezien. ik vertelde haar dat ik vrij snel een stijve krijg en dat ik me dan heel graag aftrek. ze zat me toen beetje uit te dagen door beetje voorover te zitten zodat ze beetje inkjk had. ik kreeg weer een stijve en vroeg aan haar of ik me dan weer mocht rukken. dat mocht van haar dus ik kleden me weer uit en ging voor haar staan me te rukken. ik vroeg waar ik op mocht spuiten als ik klaarkwam en toen deed ze haar tshirt een beetje omhoog zodat haar buik bloot was en ze zei dat ik daar mocht spuiten. ik werd daar super opgewonden van en na tijdje rukken moest ik klaarkomen. alleen bij het klaarkomen lukte het niet goed om de richten want zij zat een beetje onderuitgezak en de eerste paar stoten sperma schoten recht vooruit. zij ging toen gelijk iets naar achtere zodat de rest wel op haar buik kwam. uiteindelijk zat ze toch helemaal onder. er was wat op haar kin en in der hals en over de tshirt. meeste zat wel op de buik. zij is daarna gaan douche, helaas mocht ik niet mee.

 

vanmiddag hebben we buiten ergens afgesproken want haar ouders waren thuis. zij heeft me toen voor het eerst een keer gerukt. was echt super lekker. hoop echt wat we snel meer gaan doen

Fijn dat je een leeftijdsgenoot hebt gevonden waar je op een intieme manier mee om kan gaan. Het lijkt me alvast verstandig om over de nodige bescherming na te gaan denken, voor het geval jullie een stapje verder zouden zetten. 

 

Gr. Kenshin

ja daar zat ik ook aan te denken want ik zou wel verder willen met haar.

ik heb alleen een probleempje nu dat haar zusje waar ik eerst mee ging nu jaloers en boos is. had haar nemelijk vertelt wat er gebeurt was en dat ik graag met haar zus verder wil. ze was toen beetje boos en verdrietig geworden, we hebben daarna nog wat gepraat maar dat ging opeens over naar zoenen en zij stak toen ook haar hand ik me broek. ik kreeg gelijk een stijve en ze begon een beetje te rukken.  Nadat ik ben klaargekomen is ze gaan douche. 

hoewel zij begon en het super lekker was had ik er wel beetje spijt van, wilde stoppen met haar en nu bij juist een stukje verder gegaan dan dat we ooit geweest zijn. zelf een stapje verder dan met haar zus. 

 

Bewerkt door De Kindertelefoon ahv forumregel 9

Je had een gesprek met het jongere zusje, wat uitliep op wat anders. Ik stel voor dat je, ondanks het verdriet en frustratie van dat zusje, haar duidelijk maakt dat het gezonder is om intiem om te gaan met iemand van de eigen leeftijd. Het kan gebeuren dat ze hier momenteel erg overstuur van wordt, maar naar mijn vermoeden zal ze over een tijd inzien dat dat het verstandigste was. 

 

Als je vreest dat het gesprek weer uit zou draaien op aanrakingen, zouden jullie aan tafel kunnen praten. In tegenstelling tot een zetel, bed, en dergelijke is een tafel minder “uitnodigend” tot intimiteit. 

 

Gr. Kenshin

we hebben nu een soort van relatie. heb nog niks bloots van haar gezien helaas maar dat kan nu nooit meer lang duren. zij ziet mij wel vaak bloot en rukt me dan ook vaak. vanmiddag liepen we op school naar onze fiets toe. er was nog een vriendin van haar bij die ook bij ons in de klas zit. toen we in de fietsen stalling waren en bij onze fiets waren stonden hun nog effe wat te praten. opeens merk ik dat ze het over mij hebben en zit me vriendin gewoon te vertellen dat ik zo snel een stijve krijg. dus ze loopt op me af en gaat voor me staan en gaat met haar hand naar me kruis. ze heeft me toen gerukt en laten klaarkomen. haar vriendin zat met grote ogen te kijken, volgens mij vond ze het wel leuk. weet niet presies waarom me vriendin dit deed, denk dat zij het ook opwinden vond ofzo. 

 

ik heb pas ook nog met haar zusje gepraat, ze was eerst nog wel boos maar valt nu wel mee. had haar ook gezegt dat ze keer met mij zusje moest gaan praten omdat ze het allebij lekker vinden om aangeraakt te worden dus misschien dat ze elkaar kunnen helpen.

 

Aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9