Vraag

stiekeme transgender

  • 16 January 2020
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik heb een grandioos probleem!

 

Ik (16) en mijn vriendje (19), hebben een relatie van al 2jaar. Maar hij weet niet dat ik al sinds mijn 10e transgender ben, ik heb me altijd al een meisje gevoeld. Nu mijn vriendje toe is aan een extra stap in onze leven (seks) moet ik het hem wel vertellen. Mijn penis is er nog niet afgetrokken, althans eraf gesneden. Ik moet het hem wel vertellen maar hij is een extreme homofoob. 

Wat moet ik doen? Ik vind hem echt leuk!!!

 


4 reacties

Hoi

 

Je zou je vriend graag inlichten over het feit dat je transgender bent. Je vriend is echter homofoob, waardoor je zijn reactie vreest. 

 

Het moet inderdaad vrij spannend zijn om uit de kast te komen, zeker als je een onprettige reactie verwacht. Echter gebeurt het weleens dat homofoben een grote mond hebben, totdat iemand in hun omgeving tot de LGBTQ+ community blijkt te behoren. Dan komt het namelijk plots dichtbij, en komen ze tot het besef dat er helemaal niets mis is met transgenders en dergelijke. 

 

Weliswaar zou het eerder late uit de kast komen voor een verrassing kunnen zorgen. Vermoedelijk ziet je vriend dit niet aankomen. Heb je een idee op welke manier je het liefst uit de kast zou komen? Zou dat in een gesprek zijn, of eerder via een brief?

 

Als je vreest voor je eigen veiligheid, zou je een vriend(in) of familielid kunnen vragen om in de buurt te blijven. Moest het gesprek uit de hand lopen, is er iemand in de buurt die je op kan vangen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +2

ik zou het vertellen, snap niet helemaal waarom je dat niet gelijk doet. ik zou me vrij heftig genaaid voelen maar hey dat ben ik. nu ik lees dat hij homofoob is denk ik dat hij zich ook zo voelt. pak jezelf dus maar goed in. 

Ik zou het gewoon vertellen, ook al is die een extreme homofoob. Ik zou het wel op zo'n manier doen dat die het minst boos word

ik zou het hem toch maar vertellen. Maar zorg er wel voor dat je veilig bent.

 

Reageer