Vraag

Stiefzus voor dat ik het wist

  • 16 May 2020
  • 4 reacties
  • 1903 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb een vraag en ik zit er heel erg mee. ik heb dus eigenlijk seks gehad met mijn stiefzus, maar ik heb het gedaan voor dat ik wist dat het mijn stiefzus ging worden. het kwam puur omdat mijn vader en haar moeder elkaar leerde kenden door ons, maar ze wisten niet dat wij in een relatie zaten. is dit erg. we hebben natuurlijk geen relatie meer. maar is dit dus erg?


4 reacties

Hoi!

Nee ik denk niet dat dit heel erg is. Je kan niet in de toekomst kijken dus je had niet kunnen weten dat het je stiefzus zou gaan worden. Het kan enigszins awkward zijn maar als je er allebei niet meer aan denkt/over praat, is er denk ik niet zoveel aan de hand. Even voor de context: hoelang geleden hebben jullie het gedaan en sinds wanneer is ze je stiefzus?

Reputatie 2
Badge +1

Dit is totaal geen probleem. Het is namelijk gewoon legaal. 

 

Ik hoop dat dit nuttig was.

M.v.g T-Town

Dit is geen grap, ik heb het dus gedaan VOORDAT mijn vader en haar moeder iets hadden met elkaar.

Ik heb een soort van het idee dat dit een trol is maar het is legaal om seks te hebben met je stiefzus. Ook bevoorbeeld met je halfbroer of halfzus. Je mag dan wel een relatie hebben, een huis, kinderen etc etc maar je mag niet trouwen 

Reageer