Vraag

stiefvader heeft aan me gezeten.

  • 15 December 2019
  • 37 reacties
  • 6906 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo, dit weekend is er best wel wat raar gebeurt en wil het toch ergens delen want weet niet zo goed wat ik moet doen en of ik beter anders had kunnen handelen.

 Ik ben  nu 16 jaar en vader is toen ik 5 was overleden, lange tijd was het alleen me moeder en ik. sins en aantal jaar heeft me moeder weer een relatie en zijn ze ook getrouwd. Hij had zelf al een zoontje dus ik heb nu ook een stief broertje, hij is nu 14.

 Omdat mij moeder veel werkt en omdat ik dat altijd al deed toen we nog met ze 2e waren doe ik best wel veel in huis. schoonmaken en de was enz. 

Vrijdag avond hadden we film avond. Me moeder moest helaas werken dus we waren met ze 3e. Ik kan het erg goed vinden met me stiefpa en lag op de bank lekker tegen hem aan. halvewegen de film ging hij alleen met zijn hand min of meer tussen me benen. Dacht eerst dat het gewoon onhadigheid was de reageerde er niet op. Toen zijn hand daar een tijdje zat ging hij met zijn vingers beetje wrijven. Dacht dat hij gewoon een beetje zat te maseren ofzo en niet erg in had waar hij met zijn hand zat. Dus ik deed het weer beetje negeren en bleef gewoon naar de film kijken. Tot dat hij opeens stopte en zijn hand in me broek stak. Toen snapte ik pas dat het allemaal niet perongeluk was en vond van me zelf stom dat ik niet eerder had gereageerd. Nu durfde ik ook niet me de reageren en durfde hem ook niet meer te stoppen omdat ik al niet eerder had gereageerd. Hij deed het eerst nog op me onderbroek maar ging daarna ook me onderbroek ik en heeft me gevingerd. Toen merkte me stiefbroertje op wat er aan de hand was en toen die vroeg wat we deden zei me stieefpa dat hij me even verwende omdat ik altijd zo hard help in huis.  Hij zei ook dat het ons geheimpje moest blijven.

Wat kan ik nu het beste doen?


37 reacties

Me stiefvader en broerje zijn het huis uit!

Me moeder had de vibrator op mijn kamer zien liggen, ze vroeg hoe ik hier aan kwam en toen zei ik dat ik die stiekem een keer gekocht had. Even later kwam ze terug en ze zei dat ik lieg. Ik snapte niet zo goed wat ze bedoelde en toen vertelde ze dat dat ding van haar was. Omdat het haar wel duidelijk was dat ik dat echt niet wist ging ze door vragen. Vond het heel moeilijk maar moest haar nu wel de waarheid vertellen. Ze schrok hier erg van en werd heel boos. Heb haar ook verteld dat ik uiteindelijk ook seks heb gehad met me stiefbroertje. We hebben het uiteidnelijk 3 keer gedaan. Toen ik het allemaal verteld had kon me stiefpa gelijk zijn spullen pakken en weggaan. Me moeder was ook wel beetje boos dat ik het niet eerder had vertelt maar ze was ook verdrietig, ze zei dat het haar schuld was omdat ze zo weinig thuis was. Ze gaat van hem scheiden en waarschijnlijk gaan we ook aangifte doen tegen hem.

Was wel heel moeilijk om ehet te vertellen, ben alleen wel blij dat het nu over is.

Maar goed dat ze dat ding zag liggen dan. Goed gedaan!👍

Heel veel sterkte verder.🙏

Goed dat je het hebt verteld! En gelukkig dat het eindelijk over is!

-Dr8gon99

Hey Margo!

Pffff, wat ben ik nu blij dat het is opgelost! Deze situatie kon echt niet doorzetten. Wat een geluk dat je moeder de vibrator zag liggen en wat goed van je dat je over de liegdrempel heen bent gestapt en het eerlijk hebt vertelt! Ik komt nu goed, dat beloof ik je💪🏻

Veel succes met verwerken en ik hoop dat je er weinig tot niks aan overhoud🙏 we zijn trots op je meid!

Heb je er nog vervelende gedachtes over het feit dat hij jou heeft misbruikt? Ik hoop het niet! Ik wens je hierbij een fijne jaarwisseling en dat je nog veel fijne dingen mee mag maken in 2020! 

-Dr8gon99

Het is erg naar wat er met je gebeurd is maar ik zou het hier niet bij laten. Hij heeft je gewoon misbruikt dus aangifte doen zou ik zeggen.

Me stiefbroertje of eigelijk me ex striefbroertje heeft op school tegen zijn vrienden zitten opscheppen dat hij seks met mij heeft gehad. Natuurlijk konden die jongens dat niet stil houden en nu weet zobeetje de hele school het.

Wat kan ik hier het beste mee omgaan? heb al met mentor enzo gepraat maar dat help niet echt.

Reputatie 1
Badge

MEID!!!! Ik heb precies hetzelfde probleem!!!!! Niemand wil me geloven als ik het zeg! 😭😭😭😭 ik ben maar 13!!!😭😭😭

@margo hoe gaat het nu met je? Wat een ontzettend heftig verhaal. Wat betreft dat school gebeuren, heel lastig. Ik denk dat het echte verhaal vertellen het beste is, laat mensen maar weten hoe de vork in de steel zit (of zat), wellicht zal niet iedereen je geloven maar een deel zeker wel. Keep us posted!

@margo hoe gaat het nu met je? Wat een ontzettend heftig verhaal. Wat betreft dat school gebeuren, heel lastig. Ik denk dat het echte verhaal vertellen het beste is, laat mensen maar weten hoe de vork in de steel zit (of zat), wellicht zal niet iedereen je geloven maar een deel zeker wel. Keep us posted!

Is nu al best wel een tijd geleden en gaat wel goed. me ex stiefbroertje probeerden nog wel me leven te verzieken op school en viel me vaak lastig maar ben uiteindelijk naar een andere school gegaan en toen ging het wel stukken beter.

me moeder heeft ondertussen ook een nieuwe relatie me een lieve man dus misschien dat ik nog een keer een andere stiefvader krijg.

Reputatie 3
Badge +1

Heyy!

 

Ik heb zojuist het hele verhaal met alle reacties gelezen,

en ik ga even eerlijk zijn; ik vind het echt enorm knap dat je dit tegen je moeder hebt kunnen vertellen. Jouw moeder is echt een topper, dat ze de vibrator zag liggen.

Maar dat is nu verleden tijd, ik hoop echt dat alles beter gaat, en dat je een superleuke stiefvader krijgt! Jouw moeder verdient beter dan een of andere gekke gast die zich zo idioot gedraagt!

 

Oh, en over het schoolprobleem; jij was hier het slachtoffer. Jouw stiefbroertje is 14 (misschien al 15) als ik het goed heb. Als hij dit aan het doorvertellen is zet hij zichzelf voor lul, want hij was de dader en kan hier misschien zelfs voor aangeklaagd worden. Het waait wel over dat mensen hier zo raar over doen, jij kon er niks aan doen en bent hier toch supergoed mee omgegaan. Serieus respect!!!!!

 

Mij zou het heel erg moeilijk lijken om zo’ situatie stop te zetten, puur omdat je het wel een beetje lekker vond, hoewel het niet goed was. Dat kan ik me zelf ook inbeelden, hoor. Volgensmij zou iedereen dat doen.

 

 

Ik ga met m’n verhaal stoppen, is al veel te lang, oeps. Om het nog even samen te vatten; supertrots op jou, je verdient beter, ik hoop dat alles goed gaat en dat je een goede nieuwe stiefvader krijgt die jou verwent op de goede manier (Ik zeg… Chocola HEHEH)

 

~Nah. <33333

Reageer