Vraag

Standje - masturberen


Hallo,

In welke houding liggen jullie als jullie masturberen?


11 reacties

Badge

Kben trouwens jongen en meestal lig ik op mijn rug als meisje kan je denk of op je buik liggen en je hand naar beneden of op je rug ( mr weet niet goed😅😁)

 

Badge

Mr wat vind jij het fijnst?

 

Ik ben een meisjes. Zelf zit ik vaak op mij stoel of ik lig op mijn rug in bed. Ik wil graag wat andere houdingen proberen, dus iemand ideeën geeft kom maar op. 

Ik snap dat je als jongen moeilijk is om op je buik te liggen. Hahha

 

Badge

😂 ik doe het soms wel maar dan ruk ik niet maar dan ga ik met vingers beetje mijn eikel indrukken (mr waarschijnlijk boeit het je niet 😅) nee maar mischien kan je op je zijkant van je bed zitten dus dat je vagina op de zeikant is (matras ) en dan schuren en vingeren is mr een idee

 

 

Het moeit mij wel wat, vind het leuk om verhalen van andere te hore, hahaha. :joy::heart_eyes::kissing_heart:

Ik kan dat zeker een keer proberen. Bedankt voor de tip! Hoe oud ben je eigenlijk?

 

Badge

Masturbeer jij vaak ? 

Ik ben 14 jaar.  Ik masturbeer best vaak, meerder keren per dag.

Soms ben ik heel geïnteresseerd in sex, masturberen enzo. Als ik mij er dan in verdiep (veel info er over lezen) raak ik heel opgewonden, en kan ik de verleiding niet weer staan om met mijn vingers van mijn vagina af te blijven, hahaha.  

Of als ik in bed lig en niet kan slapen ga ik beetje experimenteren met mijzelf en lekker fantiseren dat je met een jongen sex hebt. :blush:

Hebben je als eens sex gehad of met iemand veder gegaan dan zoenen.  Heb je een vriendin? :joy:

Badge

Kheb nog geen seks gehad en fantaseer ook heel veel kben nog singel 😍👌

Badge

Ik masturbeer ook meerdere keren per dag en wil echt heel graag seks 

Zou wel willen! :heart_eyes::kissing_heart: Je lijkt mij echt een hele aardige jongen.

Alleen we mogen geen gegevens delen, jammer :disappointed_relieved:.

Reageer