Vraag

squirten

  • 8 October 2020
  • 10 reacties
  • 1624 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb al eerder een topic gemaakt over dit alleen werd die niet beantwoord. Ik had laatst een video gezien dat jongens konden squirten zoals meiden dus ik deed wat zei ook deden en na het rukken zou ik dus over mijn eikel blijven gaan maar dat durfde ik niet omdat het zo heftig voelde. Een andere dag had ik het nog eens geprobeerd en ging maar gwn kreunen om het minder heftig te maken en toen idd spoot er een doorzichtige vloeistof uit mijn penis en best veel en hard dit was geen urine omdat ik daarna gwn nog kon plassen. Maar ik wil weten of er al meer mensen dit hebben gedaan en of dit normaal is om te doen.


10 reacties

Pik dan kom je klaar 😂🤦‍♂️

Reputatie 5
Badge +3

Ik snap precies wat je bedoeld. 
het is inderdaad als je met je binnen kand van je hard snel over blote eikel heen gaat en dat blijft herhalen (heen en weer halen) het gevoel wat ie dan krijgt is veel heftiger als klaarkomen. Wat je dan heftig eruit spuit is inderdaad geen sperma want het heeft een hele andere kleur dan sperma. Ook heeft het niet de kleur van urine. 
 

ik doe het soms want het gevoel is soms echt te heftig.  

Badge

Ik snap precies wat je bedoeld. 
het is inderdaad als je met je binnen kand van je hard snel over blote eikel heen gaat en dat blijft herhalen (heen en weer halen) het gevoel wat ie dan krijgt is veel heftiger als klaarkomen. Wat je dan heftig eruit spuit is inderdaad geen sperma want het heeft een hele andere kleur dan sperma. Ook heeft het niet de kleur van urine. 
 

ik doe het soms want het gevoel is soms echt te heftig.  

Maar krijg je het gevoel niet als je sex met een meisje hebt?

Badge

dat is gewoon klaarkomen, dat is voorvocht of sperma

 

-Onnodige quote verwijderd-

Jup

Reputatie 2
Badge +1

Dat is hartstikke normaal! Dat heet klaarkomen, als dat hard gebeurd noemen mensen dat ook squirten

Reputatie 2
Badge +3

Dan ben je aan het klaarkomen…

en dat spul dat er uit spoot was of voorvocht OF sperma waar je mee moet oppassen als je de eerste keer seks hebt want met sperma bevrucht je een meisje/vrouw

Groetjz,

Anonympie

Reputatie 2
Badge +3

Wat is squirten

 
(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

Ja eindelijk veel mensen zeggen dat het klaarkomen is maar dat is het totaal niet want k kom altijd klaar voordat ik het doe 

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Squirten  is dat een meisjes heel heftig klaar komt . Klaarkomen met  heel veel  vochtafscheiding . Het is geen urine, het is squirten.  Het vocht heet squirten .

Reageer