Beantwoord

Squirten

  • 8 January 2019
  • 16 reacties
  • 11750 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen ik ben hier nieuw!

ik masturbeer en nu probeer ik al paar maanden om te squirten maar het lukt niet.. iemand tips?
ik ga geen dildo of vibrator kopen want daar vind ik mezelf nog te jong voor..
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 January 2019, 19:08

Bekijk origineel

16 reacties

Mss eens met een vriendin proberen?
Hoi Koopmans40!
ik heb zelf geen idee of een van mijn vriendinnen masturberen... dus dat is ook geen optie
Hoi Koopmans40!
ik heb zelf geen idee of een van mijn vriendinnen masturberen... dus dat is ook geen optie

Je kan het mss vragen op chat dat is minder awkward
Ik heb het met me beste vriendin bijna niet eens over ongesteldheid dus dat zal voor mij geen optie kunnen zijn..
Ik heb het met me beste vriendin bijna niet eens over ongesteldheid dus dat zal voor mij geen optie kunnen zijn..
Je kan ook vragen wat ze doen en als ze dan terug vragen wat je doet kan je zeggen dat je het aan het doen bent en of zij dat nooit doen? En hou me op de hoogte!
Ik ga dat niet naar een van mijn vriendinnen sturen vind ik een beetje raar en haar ouders kunnen op haar telefoon..
Ik ga dat niet naar een van mijn vriendinnen sturen vind ik een beetje raar en haar ouders kunnen op haar telefoon..
Maar dan ben je wel eerlijk...
Ik vind het er ook een beetje raar om er over te hebben met me vriendinnen..?
Ik vind het er ook een beetje raar om er over te hebben met me vriendinnen..?
Tja dan niet he
nog wel bedankt voor het helpen!
Reputatie 1
Badge +1
Squirten wordt dus in werking gezet door het stimuleren van de G-spot. waar zit die eigenlijk? Als je die zoektocht uit wilt voeren, is het handig om te weten waar je moet zoeken. Doe dit bijvoorbeeld samen met je partner.

En hoe squirt je precies? Ga op je rug liggen, met je benen wat opgetrokken. Je partner knielt dan voor je en voelt met zijn vinger zo’n vijf a zeven centimeter boven de ingang van je vagina. Daar zit een sponsachtig plekje: de G-plek. Als je deze plek stimuleert, kan het soms aanvoelen alsof je moet plassen. Als het een ware lustplek voor je is, leer er dan optimaal van te genieten door uit te vinden wat jij het lekkerst vindt. Bijvoorbeeld met je vingers, een sexspeeltje of via penetratie.

Toevoeging van de Kindertelefoon in verband met forumregel 10. Bron: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/squirten-spuitend-klaarkomen/
Dankjewel !

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon
Badge +1

Hoi, 

misschien een tip om te spuirten (Zelf maar 1 keer gedaan)

ga met je vinger in je vagina en dan en beweeg dan voorzichtig je vinger omhoog zo voel je misschien dat je wilt/moet gaan squirten.

 

succes verder

aanraking combinatie van clit gspot

Reputatie 1
Badge


ik masturbeer en nu probeer ik al paar maanden om te squirten maar het lukt niet.. iemand tips?
ik ga geen dildo of vibrator kopen want daar vind ik mezelf nog te jong voor..

Hallo, ik heb gelezen dat niet alle meisjes dat kunnen (maar de meeste wel) het beste is rond de clitorus of de g spot

Reputatie 2
Badge +2

als je op je rug gaat liggen met benen op je bed  (als je op je bed bent) en dan met je vingers/hand het spiderman gebaar maken (klinkt raar) maar de duim gewoon weg laten en dan de 2 vingers in je vagina stoppen en naar boven bewegen naar je buik toe, je arm gaat over je buik, hopelijk heb je hier wat aan, en op p*rnhub staat vids waar ze zelfs uit leggen hoe je moet doen, suc6

Reageer