squirten

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal.
Ik hen een vraagje... Ik heb wel is gehoord van squirten en weet wel wat het is.. Alleen zou t graag kunnen.. Is er een meisje die dit kan of een jonge die weet hoe die een meisje laat squirten??

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Niet elke vrouw/meid kan het
In ieder geval moet je de zogenaamde G spot stimuleren waardoor deze bij een orgasme (?) soms sterk uitzet(?) en hierdoor komt vaginaal vocht vrij wat te zien is in een straaltje , boogje of er gewoon uit druppelt.
Hoi Oceaan12,

Ik heb zelf nog nooit gesquirt, maar ik heb er wel wat van gelezen. Zelf ben ik er best benieuwd naar, eigenlijk, maar het nog nooit geprobeerd:).

Ik zet hieronder een linkje dat je misschien met het squirten helpt:).
- http://

Ik hoop dat je wat aan de links hebt,

Suzan (14) xx

reactie aangepast door de kindertelefoon
2 vingers een stukje in je vagina dan je vingers krommen naar je buikwand, daar voel je iets ribbeligs. Maak nu een:"kom hier" beweging een beetje ruig. Je krijgt een plas gevoel laat het maar lopen dat is "squirten" je kunt er ook een orgasme door krijgen
Ik kan ook squirten en ik kan dit ook als ik alleen al mijn clitoris stimuleer. Maar als ik echt vingers in mijn vagina stop is dit effect wel beter
@kweetniet de kans is groot dat je inderdaad gesquirt hebt
@kweetniet de kans is groot dat je inderdaad gesquirt hebt......
Dank jullie wel
Ik heb dat dus geprobeert en kreeg indd dat plas gevoel en ga dan juist door maar het is net alsof ik net niet over dat punt heen kom...
Hoi, ik kan het. Het bij je zelf doen gaat wat lastiger dan dat mijn vriend t bij mij doet. Kan t proberen uit te leggen.
1. Stop twee vingers in je vagina, je middel en ring vinger.
2. Probeer ze er zo diep mogelijk in te doen.
3. Beweeg super snel op en neer. Dus niet in en uit.
Is verder nie geweldig lekker ofzo, tis grappig.
Ik las dit en heb t gelijk geprobeerd alleen ik liet het dus lopen alleen er kwam heel veel uit? Heb ik nu gesquirt?

Reageer