squirten

  • 22 July 2014
  • 9 reacties
  • 2729 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi, 
ik vraag me af wat squirten precies is... En ook: hoe moet je het doen? Ik zou het graag weten 🙂 alvast bedankt

groetjes,
HoHo

9 reacties

Squirten is als je als meisje klaarkomt dan komt er vocht uit de vagina
De meeste vinde het erg lekker maar klaarkomen lukt alleen op het toppunt van
Opwinding je moet er ook zin in hebben en er moet ook stemming zijn

Veel succes
Grts my
Oké Danku, maar hoe moet je het doen?
Je moet in stemming zijn en dan je clitores stimuleren en 1/2 vingers richting de buik doen dan trillen vrijven verzin het maar
Grts my
Wat vinnyke zegt is gewoon masturberen.
Bij squirten doe je 1 of meer vingers in je vagina en dan maak je zegmaar een wenkbeweging met gekronde vingers naar je toe,  als je de goede plek hebt voelt het daar een beetje sponzig.
Als je het goed gedaan hebt en je gesquirt hebt dan spuit het vocht uit je vagina ( zo'n beetje net als bij een jongen)
Ik hoop dat je hier iets aan had
Heeejjj
ik zal je wel vertellen hoe t moet, eigenlijk is t heel makkelijk!

- zorg dat je goed nat bent, of glijmiddel! (Of allebei dat ks t makkelijkst ... Dit doe ik altijd)
- dan doe je je middelvinger en je ringvinger in je vagina
- je moet met je vingers richting je buik... Naar voren dus
- daar voel je een bobeltje ... Die ga je stimuelerem
-je gaat mer je 2 vingers tegen het bobbeltje aan. En je maakt een soort kom hier beweging
- ga door... Soms duurt t best lang
- opeens krijg ne t gevoel dat ne moet plassen
- blijven door gaan... En jneens plas je !!

ik hoop dat je heir wat aan hebbtt xx
Reputatie 1
Badge
@Geake vis plas je dan of komt er sperma ben een jongen vraag het me af

@Ayden Nee, vrouwen hebben geen testikels en prostaat zoals mannen. Het is eigenlijk gewoon urine vanuit de blaas. Het vocht komt dan ook niet uit de vagina maar uit je plasbuis. In de vulva zitten ook nog de Skene klieren. Hier komt volgens mij ook nog vocht uit bij squirten. Dus niet pure urine.

Bron

Badge +1

Bij squirten komt er vocht uit je poes. Je kan het doen door je vinger in je vagina te steken en een rustige beweging naar je navel toe te maken daar zit bij mij de stimulatie om te spuirten!

succes

Reputatie 4
Badge +3

Als je besloten hebt dat je wilt proberen of je spuitend kan klaarkomen, kan je het beste beginnen met het zoeken van je G-spot. De G-spot ligt in de vagina, ongeveer 3 tot 5 centimeter diep. De G-spot ligt aan de voorkant, dus richting je navel. Wanneer je met vingers de G-spot wilt stimuleren, kan je je vingers een beetje buigen. Als je de bekende ‘kom hier’-beweging maakt, kan je de G-spot goed stimuleren. De G-spot voelt vaak een beetje ribbelig aan.

 

Link verwijderd door De Kindertelefoon, in strijd met forumregel 8 en 9.

Reageer