Sporten zonder onderbroek

  • 15 December 2017
  • 10 reacties
  • 5258 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik wil graag een keer zonder onderbroek sporten maar ben bang dat iemand het ziet. Hoe doe ik het bij omkleden bij gym? Zijn er mensen die dit doen? Hoe doen jullie dat dan? Is het fijn of niet?

10 reacties

Badge
@Joey.k
Ik doe ook aan worstelen dan krijg je een superdunne lycra broekje aan. In principe is een boxer eronder verboden.
Je ziet echt een bulge zonder nix aan je pik in slappe toestand.
Soms kan je een erectie krijgen bij intensieve kracht zetten of spontaan.. Dat zie je echt wel.
Waar ik sport zie ik gewoon naakten mannen en jongetjes in de kleedkamer omkleden of douchen.

Ik doe ook aan voetbal en dan zit er in de soccer short vaak binnen in een netje om je ballen op de plaats te houden bv bij Adidas. Zo niet dan slingert je lul bij het rennen of komt eruit als je knielt zeker als je een lange pik bezit. Ik zie genoeg jongens en mannen die niks dragen gewoon luchtig.
Er zijn genoeg plaatjes van beroemde voetballer die aan hun sportbroeken wordt getrokken en hun lul eruit schiet.
Google maar dick out soccer
Reputatie 3
Badge +4
Doe ik best vaak en zonder sokken in schoenen maar ik was laatst dus op school en had gym en ik klede me uit en ik stond dus naakt maar ik zag toen dat een stuk of 8 andere jongens ook zonder onderbroek deden en zonder sokken dus niet zo raar. Ik heb ook een keer meegemaakt in de 1e dat 3 jongens mekaars voeten gingen aflikken en mekaar pijpen dat vond ik wel vreemd maar ze zijn verder geen homos ofzo

Weird flex but ok
Doe ik best vaak en zonder sokken in schoenen maar ik was laatst dus op school en had gym en ik klede me uit en ik stond dus naakt maar ik zag toen dat een stuk of 8 andere jongens ook zonder onderbroek deden en zonder sokken dus niet zo raar. Ik heb ook een keer meegemaakt in de 1e dat 3 jongens mekaars voeten gingen aflikken en mekaar pijpen dat vond ik wel vreemd maar ze zijn verder geen homos ofzo
Doe wat je zelf wil alleen let ook op wat er kan gebeuren
Geloof me, heel veel jongens van 12 trekken zich af en kunnen geil zijn.
Knul je bent twaalf. Geil... je bent beetje heel erg jong. Geloof me. Ik niemand die t doet. Tis ook nie fijn volgens mij. Alleen een meisje doet t. Maar das een oprechte slet....
- Onnodige quote verwijderd -

Ik denk niet dat je hem uit de broekspijp ziet maar als ik een stijve krijg zie je die iets te duidelijk denk ik. Heel veel meisjes bij mij dragen super strakke shirtjes en broeken en dan krijg ik wel gauw een stijve. Dus ik weet het nog niet. Misschien kan ik wel een keer in een spijkerbroek gaan zonder onderbroek als ik geen gym heb. Wel bedankt voor de tip!
Hi Joey.k,

je kunt heel simpel alleen in je sportbroekje gaan sporten bij gym en dat is door je sportbroekje zonder onderbroek al aan te doen als je 's morgens naar school gaat en dan hoef je alleen je spijkerbroek uit te doen en kan de pret beginnen.

Je kunt ook gewoon alleen je joggingbroek aan doen thuis en een rondje gaan rennen of wandelen door de stad lopen of fietsen.
Whatever jij leuk vindt.

Ik vind het wel soort van geil, maar toch ook niet altijd lekker. In de zomer ben ik samen met mijn twin vaak op het naaktstrand en we doen dan we eens voetballen of hardlopen, maar van dat geslinger heb je zo een stijve, dus niet echt handig

Veel plezier en je hebt natuurlijk wel kans dat je piemel uit je broekpijpje komt als je ergens op moet klimmen ofzo. Ik weet niet of je het dan nog leuk vindt als de hele klas het ziet?

Dus, denk ff na voordat je iets doet.

Groetjes,
M&M's
Zou je kunnen uitleggen waarom je dit wilt vind het wel geil ofzo en alles is lekker flexibel.
Zou je kunnen uitleggen waarom je dit wilt

Reageer