Vraag

Spijt van eerste keer

  • 31 May 2023
  • 6 reacties
  • 853 Bekeken

Badge

Hey, Ik ben Kiki en ik ben 16 jaar oud.

Ik heb paar dagen geleden voor het eerst seks gehad. Maar nu heb ik er echt veel spijt van.

 Het begon dus zo. Sinds ongeveer april ben ik bezig met een jongen en sinds ongeveer midden Mei hebben we een “relatie”. Het was niet heel officieel maar we zeiden allebei dat we elkaar leuk vinden en we stelde elkaar voor aan vrienden als vriend of vriendin. We hebben al toen een paar keer gekust en getongd maar nog niks meer gedaan. Ongeveer 1 week geleden deed laten we hem maar “Daan” noemen, heel lastig. Hij deed lastig over dag hij iets wou dat hij iets meer wou dan alleen dit. En hij smeekte er om. En zei allemaal dingen zoals: “ik heb dit toch verdiend”, “ik weet dat jij het ook wilt” en zo een dingen. Uiteindelijk heb ik hem 1 week geleden orale seks gegeven en hij mij ook. Ik vond het niet heel erg want ik wou het opzich wel maar ik voelde mij gewoon onder druk gezet door hem. Daarna 1 week later waren we bij mij thuis en mijn ouder waren er niet. Dus hij begon mij aan te raken en dingen te doen. Ik zei echt heel vaak stop maar hij werd een beetje boos en begon rare opmerkingen te geven. Dus ik liet hem toe om mij aan te raken. Uiteindelijk voelde het wel oké en ik dacht van oké “het voelt oké ik wil dit toch ook” maar ik voelde me alsnog onder druk om hem te laten voelen. Die avond ging hij mij in bed doen en ging hij z’n ding doen waar ik bij was. En ik wou dat ook niet maar uiteindelijk dacht ik weer oké maakt niet uit dat hoort bij een relatie. Toen pakte hij mijn hand en begon hij over zn penis heen te stroken en dat ik het voor hem moest doen. Nou ik deed het weer niet heel vrijwillig maar het was nog te doen. Maar toen op dat moment stond hij ok en zei hij iets maar ik verstond hem niet. Nou hij ging uit de kamer en kwam terug met een condoom. Hij had hem al om en deed mijn broek en onderbroek omlaag. Ik wist niet wat ik moest doen dus ik bevroor een beetje. Ik zei tegen hem dat ik dingen rustig aan wilde nemen en dan doet hij dit. Nou uiteindelijk had hij hem er dus ingestoken en hij wou een andere stand doen.  Ik zei “nee astjeblieft niet” maar hij dacht dat ik het niet meende. Het deed al zoveel pijn en ik wilde niet nog meer pijn hebben. Toen we klaar waren werd hij weer chagrijnig omdat er overal bloed was. En noemde mij allerlei soorten dingen. Hij vond het vies en toen vond ik mezelf ook vies. Ik durfde niks anders te doen dan te kijken en een beetje akward te lachen om de situatie ook al zag hij niet te lachen en vond ik het helemaal niet grappig. Hij ging toen douchen en ik voelde me zo vies en schuldig. hij kwam terug en deed weer een beetje lief maar de k*t opmerkingen stopten niet. Uiteindelijk gaf hij mij wel nog een kusje voor dat hij ging. Maar nu weet ik dus niet hoe het staat tussen ons. Ik heb hier echt een kut gevoel over nu. En ik weet niet wat ik met hem aanmoet.

 


6 reacties

Hij klinkt echt als een schatje.  

 

Ik zou hem dumpen.  Wat een sukkel.  Eerst je onder druk zetten, dan je onvoorzichtig ontmaagden en dan ook nog kut opmerkingen maken als je bloedt. Nee ik zou daar helemaal geen zin in hebben. 

 

Ik vind het oprecht rot voor je dat je eerste keer met zo'n idioot was. 

Reputatie 7
Badge +4

Dumpen, wat een idioot

Reputatie 3
Badge +3

Verder gaan, dit is het niet waard. Dumpen die jongen dus.

 

Als je iemand nodig hebt om mee te praten zijn misschien je ouders een veilige plek. Anders kan je ook de kindertelefoon bellen. 

Reputatie 7
Badge +17

En ik weet niet wat ik met hem aanmoet.

Dat is simpel. Direct dumpen. Wat een achterlijke gast.

 

Reputatie 7
Badge +9

Die gast is helemaal toco loco ding dong pali pang pang🤪

 

Blokkeren zou ik zeggen, nooit meer contact met hem opnemen en negeer hem. Der is toch iets met sommige jongens in deze generatie. Te dom om dan te begrijpen wat nee is🤦‍♂️

Reputatie 2
Badge

Dit is verkrachting.

De pijn kwam omdat je niet geil was en je vagina dus niet nat en soepel was.

Meteen dumpen en ghosten zou ik zeggen.

Reageer