Vraag

Spijt na zoenen met oudere man

  • 1 December 2022
  • 2 reacties
  • 589 Bekeken

Badge

Hee,

ik ben een meisje van 15 en ik vroeg me even af of iemand ervaring heeft met spijt na een zoen. Hij was ongeveer 40 jaar ouder (54) . Op de avond zelf was ik te dronken om er iets van te denken maar sinds die avond kan ik amper slapen en ben ik misselijk iederee keer dat ik terug denk aan die avond. Ik voel me vies en een hoer. Ik heb al 3 dagen niet gegeten omdat ik het gewoon niet door me keel krijg.
 

Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wat ik kan doen. ( vooral de misselijkheid is heel vervelend. Ik leef nu op drink maaltijden..)


2 reacties

Ik heb geen zoenervaring maar ik weet wel dat het niet normaal is dat je meteen spijt krijgt nadat je iemand zoent. Ik denk dat je hier gwn over moet praten of missch op schrijven in een dagboek ofzo om je hart te luchten

 

Reputatie 3
Badge +1

Dat klinkt echt niet goed nee, een man van die leeftijd zou ook gewoon verantwoordelijk genoeg moeten zijn om daar niet in mee te gaan… Ik heb ook heel veel spijt van heel veel zoenen met iemand.. Ik kwam er later namelijk achter dat die persoon een bodycount heeft van echt 30 ofzo en daar wordt ik ook nog steeds misselijk van. Wat je moet doen weet ik eigenlijk niet, misschien kan je er met iemand over praten. En na een tijdje wordt het vast wel minder.

Reageer