Vraag

Sperma spuiten


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey boys, 

Als jullie klaarkomen spuiten jullie dan ver?Graag ook jullie leeftijd erbij als jullie antwoorden. 

Groetjes boyke17

 


10 reacties

Hey @janjoan,

 

Het kan inderdaad zijn dat je nog geen sperma hebt. De een heeft dat nou eenmaal eerder dat de ander.

Het kan ook gewoon zijn dat je al wel sperma hebt, maar het niet weet. Sperma is wel een beetje doorzichtig, het is echt niet helemaal wit. Dus misschien zitten er al wel zaadcellen in.

Als je zegt dat het voelt alsof het stuk is, zou ik zeggen; breng ff een bezoekje bij de dokter. Die zien dit iedere dag dus daar hoef je je echt niet voor te schamen.

 

Suc6 ermee,

groetjess:kissing_heart:

Badge

soms wel maar niet standaard ofz. ik ben 14 jaar.

Reputatie 3
Badge +3

Verschilt per keer eig…. soms spuit het een beetje op m’n buik en soms spuit het helemaal op m’n gezicht en haar enzo. Ik ben 16🤪

Als ik lang heb gewacht om nog eens te masteuberen. Dan spuit ik ook heel hard hoor en ik ben bijna 18 jaar 

Reputatie 1
Badge +2

Hoi,

Ik ben 14 en ik heb nog niet echt sperma bij mij is het doorzichtig en plakkerig maar het spuit er wel heel hard en ver uit.

Moet ik mij zorgen maken want ik heb een keer klem gezeten met mijn ballen en als ik aan mijn ballen voel dan voelen ze heel raar net alsof ze kapot zijn. 

Moet ik mij zorgen maken of moet ik gewoon nog ff wachten op mijn sperma. 

Reputatie 1
Badge +2

Hey @janjoan,

 

Het kan inderdaad zijn dat je nog geen sperma hebt. De een heeft dat nou eenmaal eerder dat de ander.

Het kan ook gewoon zijn dat je al wel sperma hebt, maar het niet weet. Sperma is wel een beetje doorzichtig, het is echt niet helemaal wit. Dus misschien zitten er al wel zaadcellen in.

Als je zegt dat het voelt alsof het stuk is, zou ik zeggen; breng ff een bezoekje bij de dokter. Die zien dit iedere dag dus daar hoef je je echt niet voor te schamen.

 

Suc6 ermee,

groetjess:kissing_heart:

Dankjewel,

Ik wacht gewoon totdat ik het misschien wel heb en als het echt heel lang duurt dat ga ik naar de doctor.

meestal op mn borst vaak ook tot over mn hoofd als t de 1ste x is

Badge

Ik kan ongeveer een halve meter spuiten                   (ik ben 13)

Hey boys, 

Als jullie klaarkomen spuiten jullie dan ver?Graag ook jullie leeftijd erbij als jullie antwoorden. 

Groetjes boyke17

 

Ik ben nu 17 hangt er van af hoe geil en wanneer ik het voor Laats gedaan heb. Maar ik merk wel dat ik meer spuit dan vroeger. Als ik spuit beetje tot aan men gezicht

 

Soms spuit het eruit, maar meestal kom ik klaar over mijn penis

(ik ben 18 jaar) 

Reageer