Vraag

Sperma opruimen na klaarkomen

  • 19 March 2016
  • 19 reacties
  • 65197 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoe ruimen jullie je sperma op naar dat je bent klaar gekomen

19 reacties

Je veegt het af met een doek of wc papier of zo iets
Of je stopt het in je mond en slikt het door
1 vd 2
Beste Oci,

Ik doe het vaak met een doekje dan afvegen van je penis dan in de wc dan is het klaar.

Als je nog meer eventueel vragen hebt dan hoor ik dat graag.
wc papier is geen optie dan moet ik steeds wc papier paken. En op mijn kamer verstoppen is ook geen optie
Ik heb een wc rol in mijn bed, als die op is "jat" ik een nieuwe van de wc, en ik houd een klein propje wc papier tegen mijn piemel bij t klaarkomen, en dan zit alles erin en lig ik het neer en ruim ik het de volgende ochten op.
wc papier is geen optie dan moet ik steeds wc papier paken. En op mijn kamer verstoppen is ook geen optie
Je kan toch eventueel nog snel naar de wc, Dan nog snel door spoelen?

Als je nog eventueel nog vragen hebt hoor ik dat graag.
Ok ik heb al verschillende manieren geprobeerd, als ik s avonds bijna ga slapen en ik trek me af in bed, heb ik nooit zin om weer op te staan en op te ruimen, omdat ik dan zo lekker lig en dan snel in slaap val, dus moet ik in bed opruimen zonder op te staan:
- Toen ik pas sperma had en ik trok me s avonds voor het slapen af in bed, ging ik bij klaarkomen beetje op mn zij liggen en dan spoot ik het naast mn bed, tussen de muur en mn bed, ik dacht toen dat dat slim was, maar ja dat was niet zo handig, want na tijdje wilde ik mn kamer beetje veranderen en toen ik mn bed weg trok, toen zag ik allemaal vlekken op de muur en op de vloer, dus ja ook geen goed idee. Ik had ook al een keertje afgetrokken op de overloop en toen waren er ook vlekken op de vloer en in de logeerkamer had ik naast de wastafel gespoten tegen de muur, dus ja ik ben gwn niet zo handig denk ik. Als ik geil ben werken mn hersens verder niet zo goed meer, denk ik. Ik heb dat wel gelijk proberen schoon te maken, maar als je t weet kan je het nog best wel goed zien
- Daarna heb ik een tijdje mn sperma gelijk in een boxer gespoten, maar dat vond ik niet zo lekker, ik spuit liever door de lucht zeg maar, das geiler. Dus dan maar gwn mn sperma op mn buik/borst spuiten en daarna afvegen met een boxer. Maar die boxer had ik keertje vergeten in de was te doen en toen vond mn moeder m bij het stofzuigen. Die bleef aan die zuigborstel zitten toen ze onder mn bed aan het stofzuigen was en toen was ik erbij en ik had er ook pas nog in gespoten. Ik wilde toen liefst ergens anders zijn, want ik zat achter mn buro, dus ook geen goed idee, beetje awkward
- Dus ja nou doe ik iets wat heel gemakkelijk is en ik vind het ook lekker, ik lik het gwn op en slik het door. Dan spuit ik eerst gwn op mn buik en borst. En met een paar vingers plat op mn borst en buik maak ik zo’n knijpende beweging en dan kan je sperma soort van oppakken tussen je vingers. FF vingers aflikken, net zo lang tot alles weg is. Ja dan is nog wel klein beetje vochtig maar dat veeg ik dan wel weg met mn boxer of als ik tijd heb laat ik het even opdrogen. Ik ga me s morgens toch wassen. Hoef ik niet op te staan en dan is alles toch opgeruimd, want ik vind het aan de ene kant wel leuk dat ik veel spuit, maar bij opruimen ook wel lastig. Ik spuit serieus meer dan mn vrienden maar ik weet niet hoe dat komt, das eigenlijk van begin zo geweest, terwijl mn piemel helemaal niet zo groot is. Als ik vaker achter elkaar aftrek wordt het ook wel minder dan eerste keer, maar tis altijd wel aardig wat. Ik vind het sms wel vervelend als ik met een andere jongen aftrek. Dan schaam ik me wel eens over mn sperma. Vroeger toen ik nog geen sperma had, was t wel makkelijker eigenlijk, maar ja, met sperma is wel geiler
- Papier vind ik niks, want dat wordt zo’n natte kliederboel, dan wil je er soort propje van maken en dan loopt dat sperma er weer uit en zitten je vingers er weer onder
- Ik doe t daarom ook best graag buiten of ergens waar je gwn kan spuiten waar je wilt en je niet hoeft op te ruimen
- Als ik me binnen ergens in huis aftrek overdag en ik spuit op mn buik/borst dan ga ik meeste oplikken en dan de rest gelijk met een washandje en zeep schoon maken of sms doe ik alles weg met washandje
- Weten jullie trouwens hoe je spermavlekken van je laptopscherm kan halen, want ik had laatst erover heen gespoten en toen wel gelijk met vochtig doekje met water weggehaald, maar je ziet toch nog van waar die straaltjes hebben gezeten. En je mag natuurlijk niet iets gebruiken dat schuurt of slecht voor je scherm is. Van die schermreiniger had ik al gekocht, maar dat helpt niet. Ik durf niet echt schoonmaakmiddel of Glassex ofzo te gebruiken. Tips?
Ik trek me meestal af voor het douchen. Dan spuit ik op men buik en spoel het er daarna af 🙂
Wanneer ik mijn vriend laat komen leg ik van te voren vaak een handdoek of washandje klaar. Zodat we het daarna meteen kunnen opvegen. De dag erna leg ik het gewoon in de wasmand 😉
Ik pak altijd een handdoek en die leg ik op mijn buik dan kom je klaar, en dan was je een beetje het sperma eruit, en dan pleur je hem in de wasmand.
hoe ruimen jullie je sperma op naar dat je bent klaar gekomen

Beste Oci als ik ga aftrekken en een stijfe penis heb dan doe ik hem in een oude sok en ga ik verder met aftrekken dan kom je dus klaar in de sok inpresiepe is het een soort condoom .geen rommel etc . alleen zorg er voor dat je ouders die sok niet vinden ..
Doe het in ijsblokjes vormen en maak er ijsklontjes van
@Cheat mania .... ik hoop dus dat hij dit nooit gaat doen
Reputatie 5
Badge +4
Doe het in ijsblokjes vormen en maak er ijsklontjes van
dat lijkt mij niet het beste idee
gwn oplikken of opvegen of op je buik laten liggen en gaan slapen
Ik zelf drink/eet mn eigen sperma ben benieuwd wat anderen doen

Je kan omgekeerd op de wc gaan zitten en dan fappen

 

Hallo Anonymous :)

Ik gebruik gewoon een zakdoekje of een toiletpapiertje om in klaar te komen en dat gooi ik dan weg en als er dan toch iets op de vloer valt ruim ik het met een ander zakdoekje/toiletpapiertje op.

-Dr8gon99

Ik heb een hoogslaper en ben bangdat het plafondvies word. Hebben jullie tips voor mij?

Ik kom altijd klaar in een oude baby doek/dekentje die ik in mijn kast liggen heb, en waarvan me ouders denken dat het een stofdoek is. (Gebruik em ook wel voor af te stoffen, maar voornamelijk kom ik er in klaar)

Ik heb een hoogslaper en ben bangdat het plafondvies word. Hebben jullie tips voor mij?

Doek gebruiken

Reageer