Vraag

sperma

  • 10 October 2020
  • 7 reacties
  • 569 Bekeken

Badge

Ik ben 14 jaar en ik heb nog steeds geen sperma en mijn piemel lengte is ongeveer 4 centimeter ik voel me er erg onzeker over nog tips over sperma?


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey! Okay dus, er zijn geen tips voor meer of sperma krijgen. Maar wat ik je wel kan meegeven is dat jij niet minder bent dan andere mensen als jij je zo voelt, vroeg of laat zal het gebeuren. geloof me ;)

 

Groetjes

Reputatie 2
Badge +2

tsjonggg

 

Ik ben 15 en heb ook nog geen sperma 

sperma krijg je tussen je 11e en 16e jaar 

ik maak me er “nog” geen zorgen over maar ik snap wel wat je bedoelt 

Hey,

 

Eerst wil ik zeggen dat je je er sowieso geen zorgen om hoeft te maken. Ik ben bijna 16 en mijn eerste zaadlozing is nog geen 8 maanden geleden. Ik was toen net 15. Verder heb ik altijd een kleine penis gehad maar nu begint die te groeien. Inmiddels Standaard 6-7 CM en erectie 11 CM. Ik maakte me er ook zorgen om maar de mensen die er stoer over doen in je klas ofzo hebben meestal hetzelfde.

 

Het is niet gek dat je dit hebt dus maak je er voorlopig geen zorgen om!

 

Gr.

 

Robin Hood

Reputatie 1
Badge +2

Hoi,

 

Ik heb een beetje hetzelfde probleem als jouw, mijn piemel heeft gewoon een normalen lengte en daar ben ik blij mee dus ik snap dat dit heel verveeld is voor jou. Ik heb alleen ook nog geen sperma, ik ben ook 14 en 3 jaar geleden (check mijn topic). Heb ik klem gezeten met mijn ballen, ze voelen nu ook heel raar en bijna wel kapot ofzo. 

Ik dacht dat ik ook geen sperma meer zou gaan krijgen maar het begint bij mijn nu wel te komen, met mijn orgasme spuit ik weel heel veel doorzichtig spul (ik denk voorvocht) en het is nu soms ook niet zo helder maar juist witter dus ik denk dat ik sperma begin te krijgen en daar ben ik heel blij mee. 

Als ik jou was zou ik gewoon nog even wachten en dan komt het hopelijk vanzelf wel. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.

 

Groetjes!!

Badge

je moet je niet schamen mijn lul is 7 cm zonder erectie en ben 13 maar bij iedereen begint het later met groeien en je krijgt tussen de 12 en 16 volgens mij ongeveer je 1ste zaadlozing.

Ja het kan zijn dat jongens heel laat pas sperma krijgen. Maar misschien kun je naar een dokter/huisarts en vragen hoe dit zit.

En over de lengte van je penis kan ik jen iet bij helpen maar dat kan ook laat beginnen met groeien.

Ik vind het ook heel vervelend voor je dat alles net wat tegen zit bij jou :/

Ik hoop dat je hier iets aan had

Reageer