Vraag

Sperma

  • 18 August 2019
  • 11 reacties
  • 725 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben net 13 en mijn sperma loopt eruit en ik wil graag dat het gaat spuiten

Ik trek zeker al een jaar af
Het word wel steeds meer en het is nu wel wit geworden en dik maar spuiten wil het niet

Iemand Tips

11 reacties

Graag tips
Reputatie 3
Badge +2
Ga eens een weekje ofzo niet rukken
Zo kan je lichaam meer sperma aanmaken en als je dan weer gaat aftrekken komt er wss meer uit en heeft het ook meer dat het het spuit
Het is miss moeilijk om een week niet te rukken maar als je graag wil spuiten dan zou je toch wel zoiets moeten proberen denk ik
Tnx
hoop dat het lukt laat het wel weten
Andere tips zijn welkom😜
Reputatie 1
Badge +1
Zelf lukt het mij niet om te spuiten maar ruk ook nie zo vaak af maar 1 keer per 2 maanden of eigenlijk wanneer ik er zin in heb maar vaak na 1 keer heb ik er genoeg van
Ben zelf ook een paardagen 13 kijk maar bij me profiel als je wilt weten sinds wanneer


- reacties samengevoegd ivm leesbaarheid -
Hoi
Dat je sperma spuit op druppelt of loopt heb je helaas niet te kiezen. Je kan er ook niks aan veranderen. Wist je dat het sperma van 70% mannen ook gewoon loopt? Dus je bent zeker niet de enige.
Reputatie 1
Badge +1
Ik hoop weld at het spuit bij mij ik wil weten hoe dat eruit ziet want op kindertelefoon heeft iedere jongen die het erover heeft altijd dat het spuit

Als je net voor je klaarkomt stopt zodat je net niet komt en dat een paar keer doet lukt het mss

Anonieme Gozer

is het gelukt om te spuiten?

Hallo Anonieme Gozer :)

Het is normaal dat het eruit loopt, bij mij loopt het er ook uit en spuit het niet. Ik vindt het niet zo heel erg maar spuiten lijkt mij wel geiler. 

-Dr8gon99

Reageer