Soa

  • 15 March 2018
  • 7 reacties
  • 937 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben xxxhoixxx,
Ik heb laatst sex gehad met een jongen maar hij had een hele rode piemel, ik wist dat dat niet hoorde maar ik had geen geld voor condooms en hij ook niet. Dus toen deden we het zonder. Later zocht ik op wat dat was en bleek het een soa te zijn dus nu ben ik bang plz help wat zijn de gevolgen?

Alvast bedankt -xxxhoixxxx

7 reacties

Het kan een soa zijn, het hoeft niet. Als je jeuk, last, roodheid krijgt zou ik naar de huisarts gaan. Wellicht is het verstandig om toch te sparen voor condooms...
Het lijkt mij dan wel handig omdat te testen , net zoals mogelijke zwangerschap.
Het lijkt mij dan wel handig omdat te testen , net zoals mogelijke zwangerschap.
hoe ka je dat eigenlijk testen?
Gewoon bij de huisarts langsgaan en vragen of ze dit kunnen testen.
"hoe ka je dat eigenlijk testen?"
Ze nemen waarschijnlijk een monster waarna ze ze het uiterlijk van de ziekteverwekkers kunnen bekijken of de eigenschappen testen.
Hoii

Het is natuurlijk al een maand geleden maar toch.. je zou/had ook naar sense kunnen bellen en dan kon je daar naartoe om een gratis soatest te doen.. blijft dan gewoon voor jezelf, je ouders komen van niks te weten of je vrienden. Volgensmij is het zelfs zo dat je de uitslag ook op je mobiel kan krijgen dan hoef je niet helemaal naar het ziekenhuis om het te horen.

Gr. Bas
Het is zeker belangrijk om een test te doen voor de zekerheid. Het is zelfs mogelijk om een SOA op te lopen MET condoom en een SOA hoef je niet altijd te merken. Ik heb zelf meer informatie gevonden op deze websites:

soatest24
soapoli


Testen op een soa kan via de huisarts of GGD, ik zou het zekere voor het onzekere nemen:)..

Reageer