Vraag

snapchat geil en nudes

  • 17 January 2020
  • 13 reacties
  • 5790 Bekeken

Badge

Ik vind het FK geil om te snappen en nudes te sturen ben ik dan overbesext en ja ik ben 16 als je wilt praten plaats maar een bericht


13 reacties

dit is zegmaar niet de bedoeling van deze site..

Nou inderdaad @ronald2001 dit is inderdaad niet de bedoeling om hier op een persoonlijke manier contact te zoeken en ik wil niet all bossy doen maar als ik jou was zou ik het niet weer doen want als je dringend hulp nodig hebt en je bent suspended kan je hier geen hulp krijgen

Soms snap ik dit forum echt  niet, martijnaap geeft aan als je wilt praten om hier een bericht te plaatsen. Hij geeft absoluut niet aan om met hem in contact te komen via wat dan ook. Maarja ik zal wel weer m’n derde en laatste waarschuwing krijgen. Ik snap echt niks van dit forum.  En zo zijn er meer reacties die geplaatst worden zonder dat er gevraagd word naar contact.

er moet hier beter gekeken worden door de “forumbazen” of iemand direct contact zoekt  of niet

maarja het zal wel aan mij liggen

Naja ik denk dat je dit nog wel zal lezen,

Hij heeft t over snap en daarna als je wilt praten,  dus die connectie kan je leggen 

Daarnaast staat er ook in de regels dat een Topic geen chat mag zijn, Praten komt dus ook tot een chat.

 

Een forum. Is bedoeld om je vraag te stellen en niet leuk te gaan praten

Ja en nou moet ik er toch weer op in gaan maar wil geen groter ding hiervan maken, ik snap hem ook wel hoor dat hij denkt dat ik het niet goed lees want dit kan iedereen heel gemakkelijk anders opvatten en wij dachten dus dezelfde kant op

Badge

Ik vroeg toch geen personelijke dingen ik wil gwn graag over sex praten 

Badge

Als je lekker nudes wil sturen moet je dat lekker doen ik zou alleen je gezicht er uit laten en misschien een 2e account aanmaken met een fake naam dan kunnen ze ook niet doorsturen naar mensen

Reputatie 5
Badge +5

Soms snap ik dit forum echt  niet, martijnaap geeft aan als je wilt praten om hier een bericht te plaatsen. Hij geeft absoluut niet aan om met hem in contact te komen via wat dan ook. Maarja ik zal wel weer m’n derde en laatste waarschuwing krijgen. Ik snap echt niks van dit forum.  En zo zijn er meer reacties die geplaatst worden zonder dat er gevraagd word naar contact.

er moet hier beter gekeken worden door de “forumbazen” of iemand direct contact zoekt  of niet

maarja het zal wel aan mij liggen

Ik geef je helemaal gelijk Anonymous👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Reputatie 5
Badge +5

Naja ik denk dat je dit nog wel zal lezen,

Hij heeft t over snap en daarna als je wilt praten,  dus die connectie kan je leggen 

Daarnaast staat er ook in de regels dat een Topic geen chat mag zijn, Praten komt dus ook tot een chat.

 

Een forum. Is bedoeld om je vraag te stellen en niet leuk te gaan praten

Geeft hij z’n snapnaam???

Ik heb een tip. Ik zou geen nudes meer sturen, want ten eerste het is best gevaarlijk, & ten tweede wat bereik je er mee? Je laat je geslachtsdeel toch liever zien in persoon dan via de cam.

 

Ik zou het niet meer doen!

 

xx indy

Badge +1

Ik vind het FK geil om te snappen en nudes te sturen ben ik dan overbesext en ja ik ben 16 als je wilt praten plaats maar een bericht

Is jou ook account gebannen of ben je nog actief op dit forum

Badge +1

Is jou account  gebanned*

Reputatie 7
Badge +5

Ja doe ik wel eens

Reageer